13.10.11

Διακοσμητικά κεριά!

28 σχόλια:

  1. Πολύ μου αρέσουν!Και τα χρώματα τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρα πολυ ομορφα!Τι ποιο ωραιο απο τα κερια τωρα που χειμωνιαζει!!!!Και τα δικα σου ειναι υπεροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα κεριά! Εγώ θα λοιπόμουν να τα ανάψω και να χαλάσει το σχέδιο! Αυτά είναι μόνο για να τα βλέπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πανέμορφα κ πολύ γουστόζικα!! Γεια στα χέρια σου Marie!!! Τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ τι καλά!! πες μου οτι μυρίζουν κιόλας!! :) Έχω τρέλα με τα κεριά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΦΙΝΕΤΣΑΤΑ!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΡΘΩ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΡΕΧΩ! ΤΑ ΚΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΖΕΣΤΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΣΤΟ ΜΑΤΙ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φιλενάδα υπέροχα τα κεράκια σου αλλά αυτό με την κανέλα πολύ όμορφο!!!!Μπράβο!!!!Φιλάκια και καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πανέμορφα οτι πρέπει για τα χειμωνιάτικα βράδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρα πολύ ωραία και ζεστά χρώματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραίο συστατικό για ρομαντικές βραδιές...
    Πολύ όμορφα Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aλήθεια πες τώρα,θα ανάψεις αυτά τα κεριά;;;;
    Είναι πολύ όμορφα για να χαλάσουν!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φανταστικά χρώματα,είναι τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα λατρεύω τα κεριά.Είναι πανέμορφα με πολύ ωραία χρώματα.Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με κάλεσες στο παιχνίδι των 7 ελπίζω στις επόμενες μέρες να προλάβω να παίξω και εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Beautiful, I like.
    Sorry, I was very busy,I went on a bisnis trip, so I send a present for you today.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαράκι, τα κεράκια σου τρέλα. Μπράβο!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου Marie. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου.
    Καλώς σε βρήκα και εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πεθαίνω για τα κεριά, λατρεύω τη μυρωδιά τους και την θαλπωρή που δημιουργούν στην ατμόσφαιρα! Σε θαυμάζω που δημιουργείς υπέροχα κεριά για μοναδικούς χώρους και στιγμές!!!! Σε φιλώ γλυκά γλυκά γλυκά!!! Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφα, δημιουργούν μια ρομαντική ατμόσφαιρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πολύ όμορφα..ειναι και αρωματικά...?νασαι καλά πολύ καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαράκι τα κεριά σου είναι σούπερ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ωραιες δουλειες..υπεροχες..σε προσκαλω στο λημερι μου να σε κερασω για περαστε για περαστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φιλενάδα είναι υπέεεεροχα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΠΙΣΤΕΥΤΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!ΚΑΛΕ ΣΘΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΑΝΑΒΑ ΚΙ ΕΓΩ!ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΛΕΙΠΕ!ΣΤΟΛΙΔΙ ΘΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ!!!!ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Eu gostei !!!! meu nome é Ellen Monna e sou do Brasil , lindo blog !!! bjos

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...