17.10.11

Χριστουγεννιάτικο καδράκι!

26 σχόλια:

  1. τα κατάφερα, πρώτη.-
    ωραίο καδράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο,δημιουργεί θαλπωρή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΒΛΕΠΩ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΚΑΔΡΑΚΙΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαιρούλι μου με τα Χριστουγεννιάτικά σου, με ξεσηκώνεις και λέω να ξεκινήσω κι εγώ σιγά σιγά!!! Είναι υπέροχες οι καρτούλες σου και βγάζουν μια ζεστασιά, όπως κι εσύ!!! Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πραγματικά ανεξάντλητη!Σκεύτηκες να φτιάξεις κάτι και για χριστουγεννιάτικο δέντρο;Μικρές καρτούλες σαν καρδούλες για παράδειγμα με παραστάσεις και glitter που να μπορούν να κρεμαστούν;Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γατοφιλενάδα μου είναι πολύ γλυκιά η κάρτα που έφτιαξες!!!δεν ξέρεις πόσο με συγκίνησε το μήνυμα σου...πόσο χαίρομαι που σε γνωρίζω!!!!σε γατοφιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Marie καλημέρα!τα χαζεύω καθε μέρα τα καδράκια σου και τις καρτούλες σου και είπα σήμερα να σου γράψω οτι είναι όλα υπέροχα!έχεις ανεξάντλητη φαντασία και δημιουργικότητα, μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερα..μας βαζεις μες στο κλημα ,δεντρο,φωτακια, μυωδιες,υπεροχα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Μαράκι!!!το καδράκι σου ειναι πανέμορφο!!!!και τα προηγούμενα που είδα κι αυτά υπέροχα!!!μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο το καδράκι Marie. Φαντάζομαι θα έπεται και συνέχεια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΓεμάτΟ χρυσόσκονη, όπως αρμόζει στα Χριστούγεννα!!!
    Πόσες μέρες μείνανε;
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όμορφοοοοοο..!!!! Με βάζεις στο κλίμα των Χριστουγέννων από τώρα..Μου φαίνεται θα ξεκινήσω κι εγώ..Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΙΡΟΥΛΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΠΟΛΥ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΗΔΗ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΩ!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Awww how nice this is, love all the glitter and gorgeous image. So Happy Birthday to your son too for next month :) Hugs xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραίο το καδράκι! Θέλω ν'ανοίξω τα δώρα κάτω από το δέντρο....! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εεεδώωωω είμαστε! Τέλειο το καντράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαίρη μπήκες ήδη στο Πνεύμα βλέπω....Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι πολύ ωραίο!!! Μας βάζεις στο κλίμα σιγά σιγά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πάρα πολύ καλό αντε να φτιάξει το κέφι μας....νασαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μ'αρέσει πολύ πολύ...μας τα θυμίζεις σιγά σιγά..φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ευχαριστώ για τη συμμετοχή
    κανονικά οι ενδιαφέρομενοι ήταν να φτιάξουν κάτι καινούριο τώρα για τον διαγωνισμό, γι αυτό το βαλα και διορια δυο μηνες , αλλα καταλαβαινω οτι εχετε κι αλλες δουλειες...παω να το αναρτησω με τις αλλες συμμετοχες.καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δε το διευκρίνισα να είναι νέα δημιουργία γιατί νόμιζα οτι ήταν ευκολονόητο , για να το χω και δυο μηνες όπως αναφερω στην αρχή της αναρτησης μου.. οχι δεν ειναι μονο μια συμμετοχη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εκανα ανανεωση της αναρτησης και εγραψα στην αρχη να συμμτεχουν με νεες δημιουργιες.. δε νομιζω να ειμαι παραλογη ή ιδιότροπη, αλλά θα μου αρεσε να βλεπω νεες δημιουργιες , να ξερω οτι ειναι για το διαγωνισμο μου (με φιλικη εννοια το λεω, οχι εγωιστικη) ηδη αναρτησα το καδρακι σου... αν δεν υπαρχει χρονος, θα συμμετεχεις με το καδρακι, δε θελω να πιεζω και να δυσκολευω...
    να σαι καλα..καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...