5.11.11

Καρδούλες σε καμβά!


29 σχόλια:

  1. καλημερα! πολυ ομορφες οι καρδουλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα φιλενάδα..βλέπω άρχισες την αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα..οι καρδούλες φανταστικές..φιλακια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μαράκι! Πως το έκανες τώρα αυτό το ποτηράκι τόσο όμορφο;Δεν σε πιστεύω....είναι πανέμορφα και τα δύο.
    Τα όμορφα λόγια σου στην ανάρτηση μας , με συγκίνησαν πολύ.Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!Καλή δύναμη σε όλους μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κοριτσι τι ειναι αυτο..πολυ ωραιο το σετ..και το φοντο τοσο γιορτινο νασε καλα καλο σ.β....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημεραααααααααααα!τι ομορφιες ειναι αυτες!μπραβο!!!!φιλακια πολλα να εχει ενα πολυ ομροφο σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο, πολύ γιορτινό. Και το κηροπήγιο, θαύμα.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες οι καρδούλες, ασορτί με το κηροπήγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρακι μου ειναι πολυ ομορφα!!!!!!Να εχεις ενα ομορφο σαββατοκυριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ μ αρέσουν τόσο πολύ οι καρδούλες!!!!!!!!!! Είναι πολύ γλυκούλης ο καμβάς Μαρί μου!! Μου αρέσει που του έχεις βάλει κ ασημόσκονη!! Φιλάκια, καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπεροχες καρδουλιτσες!
    Καλό σκ να εχεις κουκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΕ ΠΟΣΤΕΡ, ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΣΠΑΡΤΗ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο μπορείς να κάνεις και Χριστουγεννιάτικα έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι καρδούλες σου φανταστικές!!!καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχες οι καρδούλες!!Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαιρούλα είναι πανέμορφα και τα δύο!!!!!!Τόσο γλυκά που χαίρομαι να τα βλέπω.να είσαι καλά και καλή ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φιλενάδα μου πολύ ρομαντική και κοριτσίστικη δημιουργία!!! Πολύ μου αρέσουν !!!Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ γλυκές ου καρδούλες.Να έχεις και εσύ μία όμορφη Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαράκι μου άλλη μια όμορφη καρτούλα από τα χεράκια σου!!! Μάλλον θα υπάρξει και συνέχεια!!! Καλή εβδομάδα να έχεις, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαίρη σου έχω ένα βραβειάκι στο μπλογκ μου, όποτε μπορέσεις πέρνα να το παραλάβεις!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φιλενάδα καλησπέρα!!!Οι κατασκευές σου είναι υπέροχες!!!Πολύ γλυκιές οι καρδούλες σου με πανέμορφα χρώματα!!!Το βραβείο σήμερα κατάφερα και το πήρα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πολύ όμορφες...να σαι καλά....καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...