10.11.11

Σετ καμβάς - ξύλινο κουτάκι!



24 σχόλια:

  1. Καλημερα!
    Ειναι υπεροχα .... φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ γλυκά και το στρασάκι νομίζω τους χαρίζει πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εχουν υπρεοχα χρωματα και υπεροχα δουλεμενα..πολυ ομορφα..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ....ΒΡ.....!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αααα μου αρέσουν πολύ!!! Τα στρασάκια που έχεις βάλει αντί για κοτσάνια είναι πολύ τσαχπίνικα..!!! χεχεχε ΥΓ: Η Μαρία Βιλλιώτη εύστοχα παρατήρησε πως το "σκιουράκι" μου στο πλάι, δεν είναι σκιουράκι, αλλά λαγουδάκι! χαχαχα Κοίτα να δεις,,,με τα χ8εσινά γέλια ούτε γω το παρατήρησα!!! χαχαχαχα Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συγχαρητήρια φιλενάδα κέρδισες με την συμμετοχή σου το πρώτο δωράκι του stars and icicles στείλε μου email με την διεύθυνση σου
    katkoul0@gmail.com (το τελευταίο στοιχείο είναι μηδεν ) μην ξεχάσεις να πάρεις και το βραβείο της συμμετοχής !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι έκανες πάλι βρε θηρίο μου?!...Είναι υπέροχα!!!Μπράβο σου!!!Μ'αρέσουν πάρα πολύ!!!
    Φιλάκια φιλενάδα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια!!!!! Μου αρέσουν πάρα πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραία μπράβο.Ροδάνθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαράκι είναι πανέμορφα μου αρέσουν πολύ οι συνδυασμοί των χρωμάτων μπράβο!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πάρα πολύ ωραίο!!!!!
    Συγχαρητήρια και για το χριστουγεννιάτικο πανηγύρι!!!!!!Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα, Marie μου και χαρούμενα. Μπράβο
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάρα πολύ όμορφα , μπράβο σου Μαράκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι καμβάς το ξέρω....!!!! Και μ'αρέσει πολύ πολύ πολύ!!! Όλο το σετάκι είναι πανέμορφο γεμάτο ζωντανά χρώματα που τα έχουμε τόση ανάγκη!!! Σε φιλώ Μαράκι μου, Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άντε φιλενάδα σου'φεξε πάλι!!!!Τυχερούλα κι άλλο δωράκι από τη Marilise και το Stars and icicles!!!!Πάντα τέτοια σου εύχομαι!!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ομορφος συνδιασμός χρωμάτων-μοτίβου!!!Πολύ χαριτωμένα και χαρούμενα!!!Μαράκι καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαράκι μου πολύ ρομαντικό και κοριτσίστικο !!! Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Mαράκι μου πολύ ρομαντικό και κοριτσίστικο το σετ !!! Μ'αρέσει πολύ και τα χρώματα πολύ ωραία. Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφα και υπέροχη η ιδεα με τα στρασακια!μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...