29.11.11

Στεφάνι με κουκουνάρια & Σύνθεση με κερί, από φλοιό δέντρου , κουκουνάρια και άλλα υλικά!



Για το στεφάνι χρησιμοποίησα ένα κομμάτι από πράσινη (κλαρωτή) γιρλάντα, την οποία έκανα κύκλο και στερέωσα με συρματάκι. Με σιλικόνη  κόλλησα πάνω της κουκουνάρια τα οποία μάζεψα και στη συνέχεια έβαψα με χρυσή μπογιά σε σπρέι.. Ιδού!

Για τη σύνθεση με το κερί χρησιμοποίησα ένα κομμάτι φλοιού (που ετοιμαζόταν για προσάναμα στο τζάκι) το οποίο έβαψα επίσης χρυσό.  Στη συνέχεια κόλλησα με σιλικόνη πρώτα το κερί στο κέντρο  και έπειτα τα υπόλοιπα υλικά (κουκουνάρια, καρποί κ.λ.π.)  γύρω του.
Αυτή η ανάρτηση είναι και η συμμετοχή μου στον Χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό της Ανερα'ί'δας!
Σας φιλώ!!!

37 σχόλια:

  1. Θαυμάσιες συνθέσεις με φυσικά υλικά!
    Και του χρόνου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΣΟΥ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΟ ΚΕΡΙ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ΠΟΛΥ.ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι μου φανταστικές οι συνθέσεις σου!!!!Ειδικά αυτή με το κερί καταπληκτική!!!!!Μπράβο!!!Καλή επιτυχία (αν και είμαι σίγουρη ότι την νίκη την έχεις στο τσεπάκι σου........).Μπράβο φιλενάδα φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑΡΑΚΙ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ!ΖΗΛΕΥΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ!!!!!!!!
    ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ, ΓΙΟΡΤΙΝΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!
    ΥΓ. ΑΜ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΚΟΒΕΣ ΕΣΥ ΤΑ ΞΥΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΖΑΚΙ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία είναι φοβερά !Πάλι 'έγραψες '!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζηλεύωωωωωωωωωω!!!! Δεν έχω προλάβει να φτιάξω τίποτα για τα Χριστούγεννα και σεις θα με τρελάνετε!!! Υπέροχα και τα δύο, με πολύ ωραία υλικά!!! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!! Φιλιά - Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρία,Πολύ όμορφα τα χριστουγεννιατικά σου!μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα είναι φιλενάδα..πολύ γουστόζικα..μπράβο σου..φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μας αρέσουν πολύ πολύ τα πραγματάκια σου!Μπράβο σου!!!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφο στεφάνι..και η σύνθεση υπέροχη...Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ πολύ όμορφα και οι δύο συνθέσεις σου, Marie μου, μπράβο σου. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραίο το στεφάνι σου Marie μου, αλλά η συνθεση με το κερί απίθανη! Είδες το ξυλάκι ,δεν ήθελε να γίνει προσάναμα κι ήρθε στα καταλληλα χέρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Marie, είναι πολύ όμορφο το στεφανάκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΥΝΗΧΤΑ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όλες οι συνθέσεις μου αρέσουν! Καλή επιτυχία και στον διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ...ΠΟΥ ΤΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ????
    ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ωραίες και γεμάτες οι συνθέσεις σου!!!!! Μ'αρέσουν πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ!!!ΑΠΛΑ,ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΟΖΙΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ!!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Κ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!! ΜΠΡΑΒΟ!! ΦΙΛΑΚΙΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφες οι συνθέσεις σου!!Μου αρέσουν που είναι από φυσικά υλικά!!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι πανέμορφα!
    Αυτός ο στολισμός με υλικά της φύσης αγαπημένος!
    Το ίδιο κάνω,τα βάφω χρυσαφί.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι τόοοοοσο λαμπερή η σύνθεσή σου!!! 'Γειά στα χεράκια σου αλλά και στο μυαλουδάκι σου που το σκέφτηκε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είναι φανταστικά!!!!μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο φίλη μου!Είναι πανέμορφα και ειδικά η σύνθεση σου...Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αχ είναι πάρα πολύ όμορφα!!! Καλά στολίσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχα όλα!!!! Πολύ μ' αρέσουν αυτά τα χειμωνιάτικα χρυσά χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά!! Καλή τύχη στο διαγωνισμό, σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ MARIE ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΤΕΛΙΚΑ Η ΦΥΣΗ ΔΕΙΝΕΙ ΟΜΟΡΦΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΣΕ ΑΞΙΑ ΧΕΡΙΑ ΓΙΝΟΝΤΕ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Θαυμάσιες εικόνες. το κηροπήγειο μου άρεσε πολύ..υπέροχα χρώματα απο ότι κατάλαβα τα αγαπημένα σου..πάντως σου το ξαναλέω οτι τα κάτω να τα κάνεις μπουμπουνιέρες..υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. το πόσο μου αρέσουν!είναι ότι πιο όμορφο θεωρώ για τη γιορτινή διακόσμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. πανεμορφη συνθεση..και με πολυ ωραια υλικα..να σε καλα φιλη μου..καλη σου μερα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ευχαριστώ Μαρί, ταυτίζομαι κι εγώ με τα βαμμένα κουκουνάρια. Αμέτρητες εκδοχές διακόσμησης και το κυριότερο τα βρίσκεις παντού και δωρεάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είναι πανέμορφες οι κατασκευές σου!
    Μας δίνεις και ιδέες για τα σπίτι μας!

    Καλό μήνα με θαλασσινά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Όμορφες οι συνθέσεις σου και περισσότερο μου άρεσε το στεφάνι πολύ διακριτικό και όμορφο. Μπράβο. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ καλογουστα ολα! Μου αρέσει ιδαιίτερα η σύνθεση γύρω από το κερι! Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...