14.11.11

Καμβαδάκι με Χριστουγεννιάτικο θέμα!

28 σχόλια:

  1. καλημεερα Marie..η μαρμελαδιτσα σου πρεπει να ειναι μουρλια..το καδρακι ομως γιορτινο με τα ολα του..πολυ ομορφο..καλη βδομαδα να εχεις..πολλα ζεστα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο και χαρούμενο το καμβαδάκι σου Μαρία μου και η γιρλάντα με τα αστεράκια υπέροχη μπράβο!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά, αριστούργημα ο καμβάς!! Τέλειος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφο..είναι εκείνο τι ικρό ακνδράκι που φτιάχνω κι εγώ τις μικρές αγιογραφίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα!
    Πανεμορφο ειναι!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ τι ωραια αρχισες τις χριστουγεννιατικες κατασκευες.... Πολυ ωραιος ο ταρανδος σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλημέρα και καλή εβδομάδα!!
    Φανταστιό!! Άρχισαν οι προετοιμασίες για τα Χριστούγννα και πολύ μου αρέσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο και πρωτότυπο!
    Με τα φωτάκια θα λάμπει.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 'Αααα!!! Είναι πανέμορφο αυτό το χριστουγεννιάτικο καμβαδάκι!!!!! Μπράβο σου γλυκειά και δημιουργική μου φίλη!!!! Μαρία μου σε ευχαριστώ για τα υπέροχα σχόλια που πάντα μου γράφεις!!!! Χαίρομαι πολύ έχουμε βρεθεί εδώ μέσα και μοιραζόμαστε τόσα πράγματα!!!
    Καλή εβδομάδα γλυκειά μου Σπαρτιάτισσα!!!! Φιλάκια πολλάααα!!!
    :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφο το Χριστουγεννιάτικο καμβαδάκι σου Μαράκι!!!
    Έτσι, να μπαίνουμε σιγά σιγά στο πνεύμα των Χριστουγέννων...
    Το έχουμε τόσο ανάγκη φέτος!!!

    Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι γλυκό και όμορφο που είναι!
    Φτασαμε στις 40 μέρες πριν τη γιορτή. μπορούμε πια να ευχόμαστε "καλά Χριστούγεννα", κι εγώ ευχομαι τα καλύτερα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι καμβάς!!!!! Και είναι και αυτός ΤΕΛΕΙΟΣ!!!! Θα μπορούσα να τον αντιγράψω σε κάρτα;;;; Χα χα χα!!! Μαράκι μου σε φιλώ να έχεις μια σούπερ εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αρχισες τα χριστουγενιατικα???Ομορφο καδρακι!!!ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ ομορφο το καμβαδάκι...και πολύ νόστιμη η μαρμελάδα.....σήμερα μας γλύκανες κιόλας...να σαι καλά πάντα τέτοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ Marie μου ήρθαν τα Χριστούγεννα!!! Υπέροχο το καμβαδάκι σου! Τόσο γλυκό!!!
    Φιλάκια κια καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ....ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ετσι να ετοιμαζόμαστε για τα χριστούγεννα μετράμε αντίστροφα πλέον.Πολύ όμορφο το καμβαδάκι σου,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα!!!!είναι πολύ όμορφο το πινακάκι...μπράβο!!!!Πάντα γλυκιά και δημιουργική!!!

    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφο και παιχνιδιάρικο!!!Μαράκι καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. γατοφιλενάδα μου μας βάζεις για τα καλά στο κλίμα!!πάρα πολύ γλυκό!!μπράβο!!πολλά γατοφιλάκια!!!!μιάου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο ερχομός!
    Πολύ όμορφο με χαρούμενη όψη..
    μια νότα αισιοδοξίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαράκι μου τέλειο το αποτέλεσμα καλή αρχή λοιπόν για τις χριστουγεννιάτικες ετοιμασίες.. αναμένουμε και τις επόμενες!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...