7.11.11

Σετ καδράκι και καρτούλα Tinkerbell!



20 σχόλια:

  1. Τι φανταστικό!!!! Μπράβο Μαράκι μου..Φιλάκια και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααααα, και μ' αρέσει η Tinkerbell! Τέλειο το σετάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι πραγματικα υπεροχα και τα δυο!!!!! μπραβο!!! ειδικα για τον πινακα δεν εχω λογια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαράκι και τα δύο πολύ όμορφα και γλυκούλικα!!!!Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ!! Τί όμορφο!!!!! Τέλειο το καδράκι!!!!! Και η καρτούλα!!!! Μπράβο σου!!!! Κάποιο τυχερό κοριτσάκι θα το χαρεί πολύ!!!!!
    Καλή εβδομάδα γλυκειά μου blogoφίλη!!!! Αγκαλίτσα!!!! Ματς μουτς!!!
    Καληνύχτα!!!!! ;οD

    υ.γ:πολύ μου αρέσει το Christmas Countdown!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!
    ΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΦΟΝΤΟ ΕΤΣΙ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ; ΞΕΠΗΔΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΥΣ Η ΜΙΚΡΗ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξέχασα να σου πω! Πέρνα από το σπιτάκι μου που έχω να σε κεράσω κάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαράκι - Μεράκι, τρισχαριτωμένα και τα δύο.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Marie μου είναι τέλειο! Λατρεύω αυτή τη νεραϊδούλα και πάντοτε όταν έβλεπα Πίτερ Παν, την παρατηρούσα μαγεμένη!! Είναι πανέμορφη! Θα συμφωνήσω με τη μαμά Έφη πάντως...το φόντο το έχεις πετύχει τέλεια! Πολλά μπράβο!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολυυυυ ομορφο με πολυ καλο φοντο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. και τα δύο πολύ καλά..ωραία χρώματα...καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πανέμορφα. Που να τα δει η κόρη μου που έχει αρχίσει να έχει λατρεία στην Tinkerbell

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αψογο το σετ..το ροζ λατρεμενο, πολυ πολυ γλυκο το αποτελεσμα..καλο σου ξημερωμα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαράκι είναι πανέμορφα και τα δύο πολύ καλή ιδέα το σετάκι μπράβο!!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο σου Μαρία είναι πολύ πολύ όμορφο! Αν κατάλαβα καλά πρώτα κόλλησες την χαρτοπετσέτα και μετά το έβαψες ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαράκι μου... Συγνώμη για τον καμβά!!! Τι ντροπή!!! Το σετάκι πάντως είναι Τέλειο!!! Φιλάκια και καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωραία η λαρτούλα αλλά ο καμβάς είναι Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαρία πολύ όμορφο το σετάκι σου!!!! Μπράβο!!!
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...