17.1.12

Σετάκι πολύχρωμο!

28 σχόλια:

  1. Mαράκι πανέμορφο το σετάκι σου !!!!!Είναι τόσο ζωηρά και χαρούμενα τα χρώματα που μυρίζουν Άνοιξη!!!!Είναι και τα δυο υπέροχα και ιδανικά για δωράκι!!!Μπράβο φιλενάδα!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. This is super cute & Lovely! you are awesome my friend,,
    ~ Love ~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω αυτά τα χρώματα.Έτσι σιγά-σιγά να προετοιμαζόμαστε για την άνοιξη.Μπράβο marie!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μας έφτιαξες τη διάθεση με αυτά τα χαριτωμένα λουλουδάκια!Είμαι καινούργια στη γειτονιά και το blog μου είναι το HappyLittleDots. Θα χαρώ να σε δω από εκεί .Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαριτωμένο,ανοιξιάτικο στην καρδιά του χειμώνα,το σετάκι!
    Μαράκι,προοιωνίζει τις φωτεινές μέρες,που θα έρθουν.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΙΡΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΑ!!!ΟΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΜΑΙΡΑΚΙ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΜΙΝΙ ΚΑΜΒΑΔΕΣ ΠΟΛΥ Μ'ΑΡΕΣΟΥΝ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ, Μ'ΑΡΕΣΟΥΝ Κ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ!!! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ ομορφα τα εφτιαξες Μarie μου! Χαρουμενα!!!
    Μπραβο!!!! Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφα τα χρώματα που χρησιμοποίησες Μαιρούλα και βγήκε τόσο ρομαντικό το αποτέλεσμα!!! Τέλειο σετ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΣΤΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα και πολύ ζεστά! Άνοιξη στην καρδιά του χειμώνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΦΟΒΕΡΟ ΣΕΤΑΚΙ!!!!!!ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΡΑΚΙ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φανταστικές δημιουργίες Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφο σετάκι !!!Μπράβο Marie !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφα που είναι... Καλοδουλεμένα και τόσο χαρούμενα.... Μπράβο Μαράκι μου!!!
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφα, Marie μου! Μπράβο σου! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όμορφο το σετάκι σου!!!!υπέροχα χρώματα!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τα χρώματα είναι πολύ όμορφα και σαν αντικείμενα δένουν πολύ, μπράβο Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Wondreful!
    I am well, thank you.
    Hope you so!
    No, I did not get your letter, maybe soon:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφο. Να μια νότα αισιοδοξίας στην παγωνιά του χειμώνα και της καρδιάς μας. Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θα συμφωνήσω με όλους τους προλαλήσαντες, τα χρώματα είναι πολύ όμορφα ταιριασμένα. Προσωπικά, θα λυπόμουν πολύ να κάψω το κεράκι και να το χαλάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανοιξιάτικα χρώματα!!!Πόσο όμορφα είναι!!
    Μπράβο Marie!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό Σαββατοκύριακο Μαιρούλι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ MARIE!ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!ΕΙΔΗΚΑ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ!ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΙΑ ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΤΑ ΖΩΑ!ΟΙ ΓΑΤΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΑ!ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ 2!ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΥ ΟΥ ΟΥ ΟΥ !!!!!!!!!!ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙΣ!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πανέμορφο το σετάκι Μαράκι!!!!!!
    Μύρισε άνοιξη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...