8.3.12

Το παιχνίδι των 11 ερωτήσεων.. και ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ!













Φιλαράκια μου γεια σας!
Ελπίζω να είστε όλοι και όλες καλά!
Οι αγαπημένες μου φίλες Ζέτα από "Ζeta's Magic World", Κατερινάκι από "Δημιουργώ άρα υπάρχω",  Stone από "Little moments, big memories" και Purpleleath από "Κοσμήματα από όνειρα",  με προσκάλεσαν να απαντήσω σε 11 ερωτήσεις τους και στη συνέχεια  να προσκαλέσω 11 αγαπημένα φιλαράκια να απαντήσουν σε 11 δικές μου ερωτήσεις..

Το Ζετάκι ρωτάει λοιπόν:

1. Ποιό είναι το αγαπημένο σου βιβλίο; Το "the secret" 

2. Αν είχες τη δυνατότητα να μάθεις μια ξένη γλώσσα ποια θα ήταν αυτή; Γαλλικά

3. Ποια είναι η αγαπημένη σου μυρωδιά; Της φρέζας και του ζουμπουλιού... μεθάω!

4. Ποιο χάρισμα που δεν έχεις, θα ήθελες να έχεις; Ισχυρή θέληση να πετύχω ένα στόχο π.χ. να κάνω δίαιτα

5. Αν γύριζες το χρόνο πίσω, ποιο λάθος σου θα διόρθωνες; Το ότι δεν προστάτεψα τον εαυτό μου όταν έπρεπε..

6. Ποιο θα ήταν το ιδανικό δώρο για να σου κάνει κανείς αυτή τη στιγμή; Την καλή του καρδιά!  Άντε... και μια σοκολάτα!

7. Τι έχεις πάντοτε δίπλα στο κρεβάτι σου όταν κοιμάσαι; Το κινητό μου για ώρα ανάγκης

8. Είσαι προληπτικός/η; Όχι

9. Τι μάρκα είναι το αυτοκίνητό σου; Skoda Octavia 5 elegance ασημί

10. Που θα ήθελες να πας διακοπές φέτος; Ζάκυνθο

11. Αν οι φίλοι σου σε πρόδιδαν με πολύ άσχημο τρόπο θα τους ξαναμιλούσες; Όχι

Το Κατερινάκι ρωτάει:

1. Παντρεμένη, κι αν ναι πόσα χρόνια ? Ναι, 18 χρόνια (και άλλα 7 αρραβωνιασμένη)
 
2. Η σχέση σου με το τσιγάρο ? Δεν καπνίζω

 
3. Από γυμναστική πως τα πάμε ?  Όλο φόρα είμαι και τίποτα...

 
4. Βουνό ή θάλασσα ? Λατρεύω και τα δύο εξίσου

 
5. Αλμυρό ή γλυκό ? Γλυκό

 
6. Τι ζώδιο είσαι ? Ταύρος

 
7. Σπιτόγατος ή λάτρης της εξόδου? Σπιτόγατος

 
8. Θυμάσαι την πρώτη σου αγάπη ? Ναι, αυτή δε θα με θυμάται..

 
9. Θα έφευγες από την Ελλάδα μόνιμα ? Όχι

 
10. Υπάρχει καλό ψέμα ? Ναι, όταν είναι για να μη βλάψεις κάποιον

 
11. Τελικά το ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο ?
Όχι, με τίποτα..


Η Stone ρωτάει: 

1) Έχεις αδέρφια? ΄Oχι, είμαι μοναχούλι μου..

2) Θα μοιραστείς μαζί μας μια έντονη παιδική ανάμνηση?
Ήμουν στο Χαιδάρι και πίσω από το σπίτι μας υπήρχε (τότε) ένα λειβάδι γεμάτο μαργαρίτες. Πήγαινα εκεί και έπαιζα με τις ώρες, δε θα  ξεχάσω ποτέ πόσο όμορφα ήταν!

3) Για ποιο σκοπό θα έδινες ένα οικογενειακό κειμήλιο;
Μόνο για να σωθεί - θεραπευτεί κάποιος

4) Θα αφηνες πισω την οικογενεια σου για καποιους μηνες εκπαιδευσης στο εξωτερικό? 
(για βαθμολογικη και μισθολογικη εξελιξη) Όχι

5) Με τι χαλαρώνεις μετα απο μια εντονη ημερα? Μένα αρωματικό μπάνιο

6) Εχεις κανει σχεδια για το καλοκαιρι;
Όχι ακόμα

7) Αγαπημενο ρουχο?  Το μαύρο μου παλτό


8) Ποιο πρόσωπο της tv παρακολουθεις ευχαριστα; Φώτη και Μαρία

9) Σου αρεσει η διακοσμηση με κορνιζες;
Ναι αμέ

10) Θα εκανες μια εντονη αλλαγη στα μαλλια σου (πχ κοντό και ξανθό) Έχω κάνει τα πάντα

11) Αλμυρό ή γλυκό; Γλυκό

Η Purpleleath ρωτάει:

1.  Ασφάλεια ή πάθος; Ασφάλεια
 
2. Τα όνειρα που κάναμε ως παιδιά, υπάρχουν ακόμα; Δε νομίζω

 
3. Τί σας αρέσει πιο πολύ, να δίνετε ή να λαμβάνετε δώρα; Και τα δύο αρκεί να'ναι  με αγάπη και όχι από υποχρέωση

 
4. Ποιά είναι η αγαπημένη σας συνήθεια; Να φτιάχνω τον καφέ μου και να βολτάρω στη γειτονιά μας

 
5. Ποιά είναι η αγαπημένη σας εποχή; Η Άνοιξη

 
6. Τί σας κάνει πάντα να χαμογελάτε, ακόμα και στις πιο δύσκολες ώρες;  Τα πειράγματα του γιου μου

 
7. Φιλία...τί σημαίνει για εσάς; Πολλά, γι'αυτό έχω λίγους φίλους αλλά καλούς

 
8. Η απόσταση αλλάζει τα αισθήματα; Τα συναισθήματα ίσως όχι αλλά τις καταστάσεις σίγουρα

 
9. Τί θα αλλάζατε στην παιδεία της χώρας μας; Πολλά, τι να πρωτοπώ

 
10. Βουνό ή θάλασσα; Λατρεύω και τα δύο

 
11. Φιλί ή αγκαλιά;
Αυτά πάνε μαζί


Και τώρα 11 δικές μου ερωτήσεις:

1) Πόσες ώρες περίπου κάθεστε στον υπολογιστή?
2) Βλέπετε το ποτήρι μισοάδειο ή μισογεμάτο?
3) Έχετε κατοικίδιο ζωάκι?
4) Ποια είναι η αγαπημένη σας μουσική?
5) Η διάθεσή σας είναι καλύτερη τη μέρα ή τη νύχτα?
6) Προσεύχεστε πριν κοιμηθείτε?
7) Ποιο είναι το αγαπημένο σας λουλούδι?
8) Τι ζώδιο είστε?
9) Υπάρχουν εξωγήινοι?
10) Ποιο είναι το μεγαλύτερό σας ελάττωμα?
11) Ποιο είναι το μεγαλύτερό σας προτέρημα?

Προσκαλώ να απαντήσουν εάν έχουν χρόνο και διάθεση:

* Sophie's Paradise
* Princess
* Coloured Dreams
* Filia's Crafts
*Χαρούμενος Κόσμος
* El Mar
* My World
* Marileni
* Αλόη, η βασίλισσα των φυτών
* Jessie's Land
* Jenny's Lifestory

Ελπίζω να μη σας κούρασα... σας αποχαιρετώ μ'ένα τραγούδι που αγαπώ πολύ!

  Αφιερωμένο σ'όλες τις γυναίκες που γιορτάζουμε σήμερα !!!!

23 σχόλια:

  1. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΞΕΤΙΝΑΞΕ....ΑΝΤΕ ΜΑΘΑΜΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΟΛΛΑ!
    Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΜΑΣ.....
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου Μαράκι!!
    Χρόνια μας πολλά για σήμερα!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπραβο βρε θηριο!Απάντησες σε όλες μας και ησουν ξεκάθαρη και απολαυστική!Τα φιλια μου Μαρακι, να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω, πω κοριτσάκι μου...Κανονική συνέντευξη!!! Παραμένεις σκέτη γλύκα! Σου χαρίζω, λοιπόν, μια σοκολατένια καρδιά! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με πρόλαβες!!!και ότι σε είχα στο μυαλό μου για να παίξεις!!!!!ευχαριστώ για την πρόσκληση!!!!θα παίξω σύντομα!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εισαι χειμαρος..ο κηπος μς τις μαργριτες..σε μεθα μονο με την σκεψη..χρονια πολλα καρδια μου..να σαι καλα..καλη συνεχεια..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!Χρόνια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΧΧΧΧΧΧΧΧ ΦΙΛΕΝΑΔΑ Κ ΓΩ ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ!!!!!! Μ'ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΟΛΕΣ ΣΟΥ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!!! Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕΣ Κ ΣΥΝΕΧΙΣΕΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Κ ΜΑΘΑΜΕ Κ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γειά σου Γατονεράιδα!!! Τί καλά..έμαθα κι άλλα πράγματα για'σένα!!!! Κι εμένα μία απο τις πιό ωραίες μου παιδικές αναμνήσεις είναι όταν έπαιζα σε ένα λιβάδι με μαργαρίτες απέναντι απο το σπίτι μας που τώρα πιά εννοείται πώς έχει φυτρώσει εκεί μιά πολυκατοικία!!! Μου άρεσαν οι απαντήσεις αλλά καί οι ερωτήσεις σου!!! Κι εμένα με κάλεσε η Βιβίκα να παίξω και..άμα δείς τις ερωτήσεις...πολύ γέλιο!! Ρε..φαγωθήκατε με τους εξωγήινους..χάχά! Να είσαι καλά!! Φιλάκιαααα.. ά! και..χρόνια πολλά γυναικάρα μου!! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Διάβασα την συνέντευξη που έδωσες και έμαθα μερικά πράγματα για σένα. Απάντησα κι εγώ στις ερωτήσεις που μας έθεσες και σε προσκαλώ να τις διαβάσεις. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πω πω τι μου θύμησες.... τι υπέροχο κι' αγαπημένο τραγούδι..... Σ' ευχαριστώ που με επέλεξες για το παιχνίδι των ερωτήσεων, μόλις μπορέσω θα παίξω. Χρόνια μας πολλά, να μας χαιρόμαστε!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φιλενάδα σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες για το παιχνίδι!!!Με πολλή χαρά θα κάνω τη σχετική ανάρτηση!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Maravilhoso é ser mulher!
    Com altos e baixos, sorrisos e lágrimas.
    Parabéns pelo nosso dia!
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.•°`♥✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΕΤΣΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΑΠΑΝΤΣΕΙΣ ΣΟΥ , ΑΛΛΑ ΚΙΑ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ!!!!!!
    ΤΕΛΙΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ, ΛΑΤΡΕΜΕΝΟΣ Ο TOM JONES!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΑΝ ΚΑΙ ΕΞΩ ΡΙΧΝΕΙ ΕΝΑ ΧΙΟΝΙ ΔΕ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΕΡΩΤΩΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΕΤΣΙ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ.
    Υ.Γ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΩ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ,ΑΠΛΩΣ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ.ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΩ.ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαράκι μου χθες έκανα αναρτησούλα με το παιχνίδι! Σ' ευχαριστώ που με προσκάλεσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. γατοφιλενάδα μου είσαι 18 χρόνια παντρεμένη;;;; :O νόμιζα πως είσαι κάτω απο 30 ή γύρω εκεί..αυτή την εντύπωση είχα..ούτε ήξερα πως έχεις ένα γιό!!βρε τι μαθαίνει κανείς απο τα παιχνίδια της μπλογκογειτονιάς!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια σε όλη την τρελογατοπαρέα σου!!!!!<3<3<3<3<3 =^.^= πολύ χάρηκα που έμαθα 5 πράγματα για εσένα!!!μιάου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά φοβερή συνέντευξη! Και τι δεν μάθαμε, όλα ενδιαφέροντα!
    Σε χαιρετώ, καλό Σ/Κ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φιλενάδα ωραία όλα αυτά που μάθαμε,αλλά θα συμφωνήσω με τη μάγια..ήξερα πως έχεις γιό αλλά γύρω στα 30-32 σε έκανα κι εγώ..χαχα!!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Α και φυσικά ευχαριστώ για την πρόσκληση...θα παίξω αλλά θα κάνω μεγάλη ανάρτηση..χαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Yπέροχες οι απαντήσεις σου Μαράκι!!!!!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τη πρόσκληση!!!!!!!
    Ανυπομονώ να παίξω!!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημερα Μαρι μου! Ταυρινα και σπιτογατος? Γι'αυτο ταιριαζουμε πολυ! Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σας ευχαριστώ πολύ! Τελικά με αυτά τα παιχνιδάκια ανακαλύπτουμε και πόσο μοιάζουμε σε πολλά πράγματα.. Να'στε καλά! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...