21.3.12

Λαμπάδες ... ρομαντικές ...!

27 σχόλια:

  1. Αχ, τι όμορφες που είναι και αυτές οι λαμπάδες Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου είναι εξαιρετικές όλες!!!!Πανέμορφες και πολύ φινετσάτες!!Η μια καλύτερη από την άλλη!!!Μπράβο φιλενάδα η Άνοιξη σου πάει πολύ!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφες οι λαμπαδούλες!! Νομίζω οι ρομαντικές είναι η αγαπημένη μου κατηγορία!! Πανέμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωωωω!!! ..... πανέμορφες!
    Τόσο σικάτες και φινετσάτες!!
    Φιλιά Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαίρη μου,πολύ ρομαντικές πραγματικά!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΑΡΑΚΙ ΧΑΘΗΚΑΜΕ.......ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΜΠΑΔΕΣ!!!!ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝΕ!!!!ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ......ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Marie μου , πολύ γλυκούλες οι λαμπαδίτσες σου!!!πανέμορφες!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρι μου, πανεμορφες και αυτες!!! Πραγματικα πολυ ρομαντικες!!!!! Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχες και ρομαντικές!!!! Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ααα εντυπωσιακές και πολύ ιδιαίτερες!πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εξαίσιες λαμπάδες Μαράκι μου σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειες...πάρα πολύ ρομαντικές....υπέροχες! Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. οποιος τις παρει θα εχει ενα σοβαρο προβλημα!!δεν θα μπορει να τις αναψει στην ανασταση γιατι θα λυπηθει να τις χαλασει!!εξαιρετικες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αααααα, τι όμορφες...... Από τις ωραιότερες που έχω δει!!!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ βρε Μαράκι μου αρέσει που οτι φτιάχνεις έχει εσένα : ρομαντικές και κοριτσίστικες.Μπράβο σου.!!!!!Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ! από αυτές θέλω! Μου άρεσαν όλες! Καλέ είμαι ρομαντική ψυχή! Πώς να μη μου αρέσουν! Μπράβο Μαιρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εκφράζεις κάθε φορα την ρομαντική σου φύση!μπραβο και καλη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρομαντικές και γλυκές σαν εσένα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάρα πολύ όμορφες και αυτές!Γειά στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ομορφες...ρομαντικές...κοριτσίστικες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφες οι λάμπάδες σου! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. οι λαμπαδες σου τελιες... λες και ειναι απο αλλη εποχη!!! romantic....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τί όμορφες οι ρομαντικές σου λαμπάδες Γατονεράιδα !!!! Φιλάκιααααα...:ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. μπραβο!!πολυ ωραιες οι λαμπαδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...