26.3.12

Ξύλα κοπής... "ανθισμένα" !

35 σχόλια:

  1. Πολύ πολύ όμορφα και έξυπνη ιδέα για Πασχαλινά δώρα σε κουμπάρους και φίλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαράκι μου πολύ μου αρέσουν αυτά τα ξύλα! Τα έφτιαξες υπέροχα και τώρα το Πάσχα θα είναι φοβερό στολίδι στην κουζίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝ ΠΑΝΤΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπέροχα όλα!!!έγραψες γατοφιλεναδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα όλα και πολύ πολύ χαρούμενα!! Έχω μια απορία όμως, γίνεται κανονική χρήση ή είναι για διακοσμητικά; και αν χρησιμοποιούνται με τί τα πέρασες απο πάνω για να μην χαλάσουν απο το νερό/ζουμιά κλπ αλλά και να είναι και υγιεινά ως προς αυτά που κόβεις και θα τα φας; Όπως και να έχει πανέμορφα είναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Taelia μου είναι μόνο για διακοσμητική χρήση π.χ. κρεμασμένα στον τοίχο..

      Διαγραφή
  6. Mαρία μου τέλεια και υπέροχα στολίδια στην κουζίνα μπράβο σου,φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανοιξιάτικα και πολύ χαρούμενα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η άνοιξη στη κουζίνα!!!!Πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ενα στολίδι για την κουζίνα μας!
    Είναι πανέμορφα Μαράκι!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία τα εφτιαξες βρε Μαρακι!Κρεμασμένα θα ειναι ακόμη πιο όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι όλα πανέμορφα!!! Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλέ τι όμορφα; Θέλω κι εγωωωωωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πώ πώωωω...πολύ όμορφα είναι...μπράβο Μαιράκι μου !!! Το δεύτερο είναι το αγαπημένο μου !!!! Καλή εβδομάδα και πολλά φιλάκια !!!
    :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα τα λουλουδάτα σου,Μαράκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ πολύ όμορφα στολίδια και ανθισμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!
    ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι πολύ όμορφα!!!!!μπράβο σου!!!!!καλή σου εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φιλενάδα είναι πανέμορφα!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαράκι απορώ πότε προλαβαίνεις!!!Είναι όλα πανέμορφα ειδικά αυτό με τα τριαντάφυλλα,υπέροχο!!Μπράβο φιλενάδα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μας έφερες την άνοιξη Μαράκι!
    Μπράβο, όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μεταμόρφωσες τα ξύλα κοπής και τάκανες πανέμορφα!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι και τα τρία ..κουκλιά! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πω πω,είναι υπέροχα. Μου αρέσει η ενσωμάτωση των θεμάτων τόσο πολύ. Είναι κι ένα θέμα που πάντα με προβληματίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. δεν ξερω ποιο να διαλεξω πανεμορφα και τα τρια!!!εχεις βαλει και χρυσοσκονη?τελεια εγιναν μαρακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι έγινε εδώ, καλέ; Ο Μάιος μας έφτασε;;;;
    Πολύ όμορφα τα ολάνθιστα ξύλα σου, Μαράκι. Μας βάζεις σε δίλημμα ή μάλλον τρίλημμα ποιο να διαλέξουμε. Εγώ ψηφίζω πάντως, αυτό με τη γλαστρούλα και τα ροζ τριαντάφυλλα!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Marie πολύ όμορφα τα ξύλα κοπής!!!μου έδωσες ιδέα!Ήθελα να φτιάξω καδράκια με θέμα φρούτα και λαχανικά για να στολίσω την κουζίνα στο χωριό!τώρα θα το κάνω πάνω σε κάτι ξύλα κοπής που δε χρησιμοποιώ πια!!!Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ti orea xromata! Yperoxa ta louloudia sou! Bravo! Filakia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είναι όλα πανέμορφα! Μπράβο Marie μου.... Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κοριτσάκι μου, σ' ευχαριστώ για την προσπάθεια, αλλά μην στεναχωριέσαι που δεν μπαίνει! Μάλλον κάτι δεν έχω κάνει εγώ καλά με την φωτογραφία, γιατί και η Σόφη είχε πρόβλημα! Αύριο το απόγευμα η κλήρωση!!! ;-) Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τέλειαααα Και τα τρία!Δεν ξέρω ποιο να ξεχωρίσω!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...