29.3.12

Λαμπάδα με πασχαλίτσα!

14 σχόλια:

  1. Πολύ χαριτωμένη...όπως όλα τα πράγματα που φτιάχνεις!!! Όλη η γειτονιά μου έδωσε πολύ μπνευση φέτος το Πάσχα για τις λαμπάδες που θα κάνω για τα 4 βαφτιστήρια μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!!Είναι πολύ όμορφη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!Πολύ όμορφη λαμπαδίτσα με ωραία χρωματάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ!!! Μ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΜΑΙΡΟΥΛΑ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαράκι πανέμορφη η λαμπαδίτσα,σκέτη γλύκα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαίρη μου,μου άρεσε πολύ όπως και τα ξύλα κοπής στην προηγούμενη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ γλυκειά η λαμπαδίτσα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. παρα πολυ ομορφη!! ακρως πασχαλινη και χαρούμενη! μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ! βλέπω λαμπαδίτσες και ..αγχώνομαι..ακόμα δεν έβαψα τα κεραμικά λουλουδάκια για τα αυγά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γλυκούλα και χαρούμενη, Marie μου η λαμπαδίτσα σου!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαιρομαι που σου εκανα εκπληξη και που την χαρηκες.
    ο Παυλος ειναι οντως καλυτερα,στην εντατικη αλλα οχι διασωληνομενος πια .Σε ευχαριστω για την βοηθεια και την υποστηριξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...