13.3.12

Μπουκέτο σε καμβά!

Με decoupage, ακρυλικά και glitter..

30 σχόλια:

  1. 1ηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!!!!!!!

    Μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο!!!
    Και το σχέδιο και τα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ντάξυ δεν παίζεται,πάρα πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντάξυ δεν παίζεται,πάρα πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!
    ΤΟ ΒΑΖΟ, ΓΛΑΣΤΡΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ...ΑΠΙΘΑΝΟ....
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φανταστικός ο πίνακας φιλενάδα,πολλή καλή δουλειά!!!Μπράβο!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαιρούλα έτοιμα τα έχεις παιδί μου!!!Μα πότε προλαβαίνεις πες μου!!! Τέλειο και αυτό, ΤΕΛΕΙΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι για ακόμα μία φορά πάρα πολύ όμορφο! Θα στο κλέψω για κουτί λαμπάδας! Πειράζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πολύ όμορφο το μπουκετάκι σου...μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ Μarie για την επίσκεψη, για τις συμβουλές και για το ότι μου έγραψες και με διαβάζεις.

    Θα σε διαβάζω και εγώ. Σου έγραψα ήδη στο μπλογκ μου πως θα το σκεφτώ όσον αφορά χειροποίητες δημιουργίες.

    Πάλι σε ευχαριστώ. Καλημέρα από την βροχερή Κύπρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. O que mais gosto no seu trabalho é a alegria.
    Boa quarta-feira!
    Beijinhos.
    Brasil.

    ✿✿
    ♪º° ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχος πίνακας!!!Πολύ καλή δουλεια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ καλό! Ακρως ανοιξιάτικο, μου φτιάχνει την διάθεση. Μοιάζει με ζωγραφική. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την επίσκεψη σου στο μπλογκ μου, είμαι καινούργια στις χειροτεχνίες και στη γειτονιά και χαίρομαι πολύ που σας συναντώ μία μία.
    Θα τα λέμε!
    Να σαι καλά!
    Μίκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όλα τα πινακάκια σου είναι πολύ όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Marie μου, τι όμορφο μπουκετάκι !!! Βαλθήκαμε όλες να φτιάχνουμε λουλούδια βλέπω, χαχαχα!!!! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ Κ ΠΟΛΥ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολύ όμορφο.....και καλός συνδυασμός χρωματων μου άρεσαν πολύ...

    να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαίρη μου, τι ολόγλυκο και χαρούμενο μπουκετάκι είν' αυτό.... Μπράβο, μου αρέσει πολύ!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φιλενάδα θα μας τρελλάνεις!!! Τέλειο!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πολύ Ανοιξιάτικο..μπράβο Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολυ ομορφο!Κανουμε οτι μπορουμε να ερθει η ανοιξη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ! καλωσόρισες άνοιξη!!!! Μπράβο Μαιρούλα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...