23.10.12

Χριστουγεννιάτικο κερί "Christmas candle".



Φιλαράκια μου γεια σας!!! Εύχομαι πάντα να'στε όλοι και όλες καλά!
Η θερμοκρασία έχει αρχίσει να πέφτει και αρχίζουμε να αισθανόμαστε ότι ο Χειμώνας πλησιάζει. Και τι άλλο πλησιάζει??? Τα Χριστούγενννα!!!.... ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!!!!!
Συγχωρέστε τον "παλιμπαιδισμό" μου, πάντα τέτοια εποχή περιμένω τις γιορτές πως και πως!!! Και φυσικά έχω ξεκινήσει και προετοιμασίες! Ιδού το πρώτο μου Χριστουγεννιάτικο φέτος...
Όπως οι περισσότεροι στη γειτονιά μας έτσι κι εγώ έχω πέσει με μανία και ταυτόχρονα χαρά στις δημιουργίες για τα διάφορα bazaar που οργανώνονται ή γίνονται γνωστά μέσω της γειτονιάς μας!
Σας έχω δείξει τους κουμπαράδες μου για τη Δράδη Ελληνίδων Bloggers για το παιδικό χωριό sos , σας έδειξα τα κεριά μου για το Bazaar της Ελληνικής Φιλοζωικής Εταιρείας .
Στις επόμενες αναρτήσεις μου θα σας δείξω τι ετοιμάζω για τα επόμενα.. .
Σας ευχαριστώ για μια ακόμη φορά που με επισκέφτεσθε και μου αφήνετε τα σχόλιά σας!















23 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη σύνθεση!Ποιος παλιμπαιδιμός!Εγώ στο blog μου μετράω αντίστροφα για τα Χρστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έβαλα κοντέρ στο κάτω μέρος της σελίδας χι χι!!!

      Διαγραφή
  2. Αντε καλέ μπήκατε απο τώρα σε Χριστουγεννιάτικο mood? Τέλεια! Πάντως το κεράκι όμορφο όπως πάντα!
    Φιλιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο για την ομορφότερη γιορτή του χρόνου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη η σύνθεσή σου! Κι εγώ ανυπομονώ να έρθουν τα Χριστούγεννα, για μένα είναι η καλύτερη, η πιο γλυκιά, οικογενειακή και αστραφτερή γιορτή του χρόνου... όπου ξαναγίνομαι παιδί!!... τι πιο ωραίο; Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είδα χριστουγεννιάτικα και μπήκα!!!!!! Ωραία η σύνθεσή σου Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια Χριστουγεννιάτικη σύνθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η χριστουγεννιάτικη σύνθεση!Μας βάζει σιγά σιγά στο κλίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη σύνθεση με χρώματα ζεστά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια!!!!!!!!!!!!
    Μπράβοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αρχίσαμε τις προετοιμασίες; Πολύ χαίρομαι! Τι όμορφη σύνθεση! Μου έφτιαξες τη διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αρχίσαμε τις προετοιμασίες; Πολύ χαίρομαι! Μου έφτιαξες τη διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αλλη μια καταπληκτική, με απίθανα ζεστά χρώματα σύνθεσή σου! Τι να πω!! Είσαι καταπληκτική! Καλό βράδυ, Μαιρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑΡ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πω! πω! υπέροχο..μία σύνθεση του γούστου μου..θαυμάζω τα χρώματα που καταφέρνεις.Ξέρω τη δυσκολία του κεριού. χρόνια πολλέ πριν έκανα μπατίκ.Με κεριά δεν ασχολήθηκα ποτέ..Το έβρισκα δύσκολο πολύ! Καλή και δημιουργική μέρα να έχες.Φτιάχνω τώρα και για το μπαζάρ σας.Ξέρετε τη λατρεία που έχω για ΟΛΑ τα ζώα.Αυτή τη στιγμή γράφω και στην αγκαλιά μου έχω τη Κλώντη που μου..γλυφει όλο το μπράτσο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφο που είναι!!!!Μου αρέσουν πολύ τα διπλά κεριά κ γενικά όσο περισσότερα τόσο καλύτερα!!!! Μπράβο σου!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΔΙΝΕΙΣ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ;;;;;;;;;ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πω πω.... φανταστικό είναι!!! Εντάξει, ξεκινάμε κι' εμείς!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάρα πολύ όμορφο!!!! Αντε να ξεκινήσουμε τα Χριστουγεννιάτικα να μας φτιάξει λίγο η διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τελικά νομίζω ότι είσαι η βασιλισσα των κεριών. Χα χα
    Τα κεριά που φτιάχνεις είναι μοναδικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. είναι τα ωραιότερα κεριά που έχω δει΄με αρμονία χρωμάτων εν ολίγοις αρχοντικά κεριά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...