29.11.12

Χριστουγεννιάτικα μαγνητάκια..

21 σχόλια:

  1. Μαρία να σε ρωτήσω από πηλό τα έφτιαξες;
    Γιατί εγώ που τα έκανα από πηλό, παρόλο που δεν ήταν βαριά και ο μαγνήτης μου ήταν μεγάλος, δεν τα κρατάει πάνω στην επιφάνεια.
    Υπέροχα έγιναν!!
    Καλή μέρα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oχι είναι από γύψο. Μήπως πρέπει να βάλεις το μαγνήτη σου πιο ψηλά?

      Διαγραφή
  2. καλημέρα Μαρία!!!!
    δεν ξέρω από θέσεις μαγνήτη κτλ....ξέρω ότι είναι πανέμορφα!!!!!Εύγε πάλι-)))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ιδιαίτερα...μου αρέσει που είναι μονόχρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πολύ ιδιαίτερα και όμορφα Μαράκι!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα!Μπράβο σου!Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια! Συμφωνώ με το Κατερινάκι, μου άρεσε κι εμένα που είναι μονόχρωμα... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαράκι είναι πολύ όμορφα τα στολίδια σου.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΜΑΓΝΗΤΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα έγιναν!!! Μ'αρέσουν πολύ τα σχεδιάκια τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία κι αυτά τα μαγνητάκια! Ορισμένα απ' αυτά μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε όλο το χρόνο, όπως π.χ. την καρδούλα, τη σελήνη και το αστέρι!
    Επίσης να πω ότι μου αρέσει πολύ και το χριστουγεννιάτικο background στο blog σου!
    Πολλά πολλά φιλάκια αγαπημένη μου Marie!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα, μου αρέσει πολύ που είναι μονόχρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ομορφα μαγνιτακια!!!Μ΄αρέσου πολύ οι λεπτομέριες που έχουν..
    Καλό βράδυ,φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ γλυκά τα εορταστικά μαγνητάκια!! Καλό βράδυ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι φοβερό χρυσό χρώμα είναι αυτό;;;!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου αρέσουν τα μαγνητάκια σου!!!! Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. επιτέλους π΄ροφτασα και ήρθα , χίλια ευχαριστώ καλή μου και του χρόνου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά έεε....τα μαγνητάκια σου με έχουν τρελάνειιιιιι !!!! Είναι πανέμορφα γατονεράιδα....κι εσύ το ίδιο !!!! :ο))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...