17.12.12

Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά κεριά..

20 σχόλια:

  1. Εχεις γίνει εξπερ στα κεριά Μαράκι, το ένα καλύτερο απο το αλλο!
    Μπράβο κοριτσι μου, μου έρχεται το αρωμα τους ως εδώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η γ κλήρωση του χριστουγεννιατικου πανηγυριού του Stars and icicles τελείωσε , πέρασε να πάρεις το βραβειάκι συμμετοχής και αν θες μου στέλνεις την διεύθυνση σου στο katitimou@gmail.com για να σου στέιλω ένα συμβολικό δωράκι σε ευχαριστώ καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η γ κλήρωση του χριστουγεννιατικου πανηγυριού του Stars and icicles τελείωσε , πέρασε να πάρεις το βραβειάκι συμμετοχής και αν θες μου στέλνεις την διεύθυνση σου στο katitimou@gmail.com για να σου στέιλω ένα συμβολικό δωράκι σε ευχαριστώ καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι άλλα όμορφα κεράκια! Τα ξυλάκια που βλέπω, κανέλα είναι; Πολύ ωραία Μαρία μου! Πάντα δημιουργική!
    Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά όμορφα τα κεριά σου Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφα τα έκανες!
    Και τόσο γιορτινά!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Once again... WONDERFUL!!!!! They are really much more than just "candles"... they are works of art! Amazing what you can create with wax!
    Kali ebdomada, fili mou!!! Polla filia!!!
    Anna & Zoe :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα είναι τα κεράκια σου, κοριτσάκι μου!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ενταξει, Μαρία μου είσαι απίστευτη!!!!! Υπέροχα τα έφτιαξες!!!!!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εκανες φανταστικά τα κεριά σου, Μαίρη μου! Και του χρόνου! Και χαρούμενες γιορτές να περάσεις με αυτούς που αγαπάς! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!
    ΕΧΩ ΑΦΗΣΕΙ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΔΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΕΣ,ΕΛΠΙΖΩ ΤΟ ΔΕΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΕΦΤΑΣΕ,
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ.
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα κεράκια σου Μαράκι είναι εξαιρετικά ειδικά το τελευταίο το βρίσκω καταπληκτικό!!!!Μπράβο φιλενάδα!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα κεράκια σου όπως πάντα είναι υπέροχα και μοναδικά!Γεια στα χεράκια σου κορίτσι μου και Καλές Γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι να προσθέσω που τα έχουν πει όλα;
    Να είσαι καλά και πάντα δημιουργική!
    Καλές γιορτές κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφες κατασκευές!!! Πόση ζεστασιά μπορούν να εκπέμπουν, τι χρυσά χεράκια είναι αυτά πο τα δημιούργησαν. Τυχεροί οι παραλήπτες. Εύχομαι καλά και χαρούμενα Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kαιρο ειχα να ερθω απο εδω Ολα πανεμορφα!!!!!!
    Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφα όλα τα κεριά σου όχι μόνο αυτά αλλα και τα προηγούμενα!!!Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφα τα κεριά σου δεν μπορώ να ξεχωρίσω κανένα! Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...