10.1.13

Ρομαντικά καδράκια με decoupage και ζωγραφική..

19 σχόλια:

  1. ρομαντικά..πανέμορφα..ειδικά αυτά της δεύτερης φώτο..καλημέρα από την χιονισμένη και παγωμένη Κύπρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ-πολύ όμορφα, Marie μου!!!
    Και τα χρώματα που επέλεξες βγάζουν μια απίστευτη ζεστασιά...
    Καλή συνέχεια!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα τα καδράκια!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία χρώματα και όμορφες εικόνες! Ειδικά αυτό με τις τουλίπες μου αρέσει πολύ! Ζωγράφισες πάλι! :) :) :)
    Πολλά πολλά φιλιά Μαρί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οοοο πολύ ρομαντισμός φιλενάδα...πολύ όμορφα!!!!
    Αν και πέρασαν οι γιορτές μ'αρέσει που δεν ξεστόλισες το σπιτάκι σου ακόμη!!!Φιλάκια πολλά!!!!
    *Βλέπω σύντομα να βάζεις τα τριανταφυλλάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ρομαντικά και πολύ όμορφα.
    Μπράβο σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία τα καδράκια σου,ρομαντικά, με όμορφα χρώματα και σατέν κορδελίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα τα καδράκια σου!!! Οι τουλίπες σου μοναδικές!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τί γλυκούλια που είναι τα δύο μικρούλια !!! Ωραίο φόντο έβαλες στις τουλίπες σου! Καλή συνέχεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα Μαρία!...Μπράβο σου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ χαριτωμένα τα καδράκια σου!! Καλή χρονιά, Μαίρη ! Πάντα με υγεία, χαρά και δημιουργία! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα και τα τρία, με ειδική προτίμηση στα 2 γλυκούλια παιδάκια!!!Καλή χρονιά, φίλη μου με ότι περισσότερο επιθυμείς & υγεία, χαρά, αγάπη!!!!Λογικά η ταχυδρομική χελώνα, την Δευτέρα θα σου παραδώσει το άρωμα σου!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαρία μου τα καδράκια σου είναι πραγματικά πανέμορφα!!!Πρωτότυπα και πολύ ιδιαίτερα!!!Τα φαντάζομαι να στολίζουν ένα παιδικό δωμάτιο και είναι σούπερ!!!!Μπράβο!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. για παιδικό δωμάτιο αλλά και ...για το δικό μου γιατί όχι! είναι υπέροχα Μαράκι μου! Καλή χρονιά με σούπερ δημιουργία σου εύχομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τι ομορφα καδρακια..πολυ καλη δουλεια κ παλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πανεμορφα ........μπραβο κ παλι τελειο δωρο για γαμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ..πολυ ομορφα..εκανες πολυ καλη δουλεια..να σαι καλα Φιλη..χαρουμενο σ.β..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. γατοφιλενάδα τα καδράκια με τα αγγελάκια μου έκλεψαν την καρδιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...