30.3.13

Καδράκια για παιδικά δωράκια..

19 σχόλια:

  1. Και λίγο πριν κλείσω τον υπολογιστή μου, τσα! μια νέα ανάρτηση από την Marie μου!!!
    Και τα 2 είναι πανέμορφα, κοριτσάκι μου!!!
    (Ειδικά, αυτό με το αρκουδάκι, μου κάνει λίγο κ' σαν εξώφυλλο βιβλίου ευχών!!!)
    Σου αφήνω πολλά-πολλά φιλάκια!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα καδράκια, Μαρία!! Είναι υπέροχα!!! Μια μικρή προτίμηση στο αρκουδάκι θα τη δείξω! Αυτή η Ντόρα μα να μην μπαίνει στην καρδιά μου με τίποτα; χιχι!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. ¸.•°♡♡彡
    Feliz Páscoa!
    Com muita paz e harmonia no coração, na família e com todos seus amigos!!!
    Beijinhos de sua amiga
    do Brasil.
    ¸.•°♡♡彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΚΑΔΡΑΚΙΑ!ΚΑΙ ΕΜΑΣ Ο ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ ΜΑΣ ΚΕΡΔΙΣΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειναι υπεροχα Μαρια μου πολλα συγχαρητηρια!!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα. Και εγω τον ναυτάκο ψηφίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και τα δύο τους είναι όμορφα, αλλά ο ναυτάκος σου μας έκλεψε την καρδιά! Μπράβο! Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ντόρα η μικρή εξερευνήτριααα
    Ντόρα η καλύτερη μαθήτριάααα!

    Εμένα μου αρέσι η Ντόρα! Μarie μου για αλλη μια φορά οι δημιουργίες σου ξεχωρίζουν.

    Ευχαριστώ πολύ και για το δωράκι! Η χαρά μου δε περιγράφεται όταν άνοιξα το φάκελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πολύ όμορφα και ωραία για δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εγώ έχω αδυναμία στα αρκουδάκια αλλά η Ντόρα έχει το κοινό της όπως π.χ. η αγαπημένη μου αναδεξιμιά για την οποία έφτιαξα το συγκεκριμένο καδράκι. Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!!! Με ενδιαφέρει πολύ η άποψή σας! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γλυκούλια και ωραία έντονα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΑΡΕΣΟΥΝ ΣΤΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα καδράκια!!!
    Φιλιά και καλό μήνα, Marie μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαράκι μου καλό μήνα!!!!Τα καδράκια σου είναι υπέροχα και τα δύο!!!Σίγουρα η αναδεξιμιά σου θα ενθουσιαστεί και θα είναι πολλή χαρούμενη!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρυσοχέρα μου!Υπέροχα τα καδράκια!!!Θα στολίσουν όμορφα παιδικά δωμάτια!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα!!!Φανταστικά τα καδράκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ολόγλυκα τα καδράκια...... Τώρα είδα και τη βάφτιση της προηγούμενης ανάρτησης και θαύμασα ομορφιές! Υπέροχη!!!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα Μαράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όλες οι λαμπάδες σου είναι πολύ όμορφες. Μπράβο Μαίρη. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...