6.4.13

Πασχαλινές λαμπάδες 2013

33 σχόλια:

  1. Πραγματικά πανέμορφες οι λαμπάδες σου φιλενάδα!!Τα χρώματα και οι συνδυασμοί είναι υπέροχοι!!!Μπράβο για την φανταστική δουλειά σου!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο τρόπος που συνδυάζεις υλικά και χρώματα, είναι απλά ΥΠΕΡΟΧΟΣ!!!
    Υποκλίνομαι (και το ξέρεις!!!)
    ;-)
    Πολλά-πολλά (πολλά όμως!) φιλάκια, Marie μου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι κουκλίστικες!!! Πολύ μου αρέσουν!!! Άλλες πιο παιχνιδιάρικες, άλλες πιο ρομαντικές, όλα τα έχεις!!! Πολλά γλυκά φιλάκια και πολλά γουργουρισματάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες όλες, αλλά αυτή με τις πεταλουδίτσες μου έκλεψε την καρδιά!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια γλύκα είναι η λάμπάδες σου.. Φιλιά πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λαμπάδες υπέροχες με φρου-φρου , ξεχωριστές 'οπως ότι κάνεις.
    Φιλιά και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ξεχωριστες οι λαμπάδες σου!!!!Μπράβο σου!!!
    Καλό Σ/Κ φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πού όμορφες λαμπάδες και ιερός ο σκοπός Μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφες που είναι όλες!! Ξεχώρισα την δεύτερη!! Πολύ ρομαντική! Μου αρέσει πολύ!!! Μπράβο Marie!!! Υπέροχες!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ πολυ ομορφες!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Amei conhecer o seu blog e achei maravilhoso. Me visite:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αγαπημενη μου συντοπιτισα, οι λαμπαδες σου ειναι η μια πιο ομορφη απ'την αλλη!!!και του χρονου να'σαι καλα να ξαναφτιαξεις με την ιδια αγαπη οπως δειχνεις σε ολα οσα κανεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ομορφιές είναι αυτές; Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ χαρούμενες!ότι πρέπει για παιδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρυσομέλισσες7 Απριλίου 2013 - 5:34 μ.μ.

    Πολύ εντυπωσιακές οι λαμπάδες σου , χαρούμενες, ανοιξιάτικες καλόγουστες ! Μπράβο σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφες και χαρούμενες! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφες όλες οι λαμπάδες σου Marie μου! Ειδικά αυτές που έχουν πορτοκαλί και ροζ (από τα αγαπημένα μου χρώματα!)
    Πολλά πολλά φιλιά αγαπημένη μου! Καλή εβδομάδα για αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι πολύ ωραίες όλες!!!Εχουν ομορφα ανοιξιάτικα χρώματα και είναι πολυ προτότυπες.Μπράβο σου Μαράκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφες και ανοιξιάτικες!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η μια καλυτερη απο την αλλη!!!!Μπραβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και του χρόνου Μαιρούλα,με παιχνιδιάρικη διάθεση ν ανάψει τ Αναστάσιμο Φως!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Οι λάμπάδες σου πανέμορφες!!!!!!!!Συγχαρητήρια Μαιρούλα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΜΑΙΡΟΥΛΑ λατρεμενη πολυ όμορφα όλα σου είχα υποσχεθεί κέρασμα για τον Πλανητη Για Ολους , περνα μια βολτα απο το MARILISE σε φιλω καλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα Μαράκι.Οι λαμπάδες σου είναι γλύκα!!!! Η μία καλύτερη από την άλλη!!!! Πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλώς βρεθήκαμε,τι όμορφα πράγματα ειναι αυτά που φτιάχνεις,ελπίζω να τα λέμε και τι χαρούμενο μπλογκ είναι αυτό,καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαρία μου,άργησα λίγο αλλά ήρθα!
    Οι λαμπάδες σου φανταστικές!!!!Τα σχέδια σου το ένα πιό όμορφο από το άλλο!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ήρθα και εγώ !!! Πολύ όμορφες και πολύ μεγαλόψυχο αυτό που κάνεις!! Πάω να εξερευνήσω το μπλοκάκι σου!!! Τέλειο είναι!! φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...