24.4.13

Πασχαλινή λαμπάδα με πινακάκι "μπάλα"..

16 σχόλια:

  1. Ναι, γράφε τα έτσι απλά εσύ και θα τα εμπλουτίζω εγώ:
    Άλλες δύο ΥΠΕΡΟΧΕΣ λαμπάδες...
    Άλλες δύο ΘΑΥΜΑΣΙΕΣ λαμπάδες...
    Άλλες δύο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ λαμπάδες...
    ;-)
    Φιλιά, κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν η ευγένεια είχε πρόσωπο θα'σουν εσύ! Πολλά φιλάκια κούκλα μου! Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
    2. ..και πολύ καλά κάνεις, φίλη μου!Η μετριοφροσύνη της Μαρίας μας, μάλλον δεν έχει όρια!(συγνώμη για την "σφήνα")

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφες Μαράκι μου μπράβο!!!Οι συνδυασμοί των χρωμάτων εξαιρετικοί!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαράκι μου, τι ωραίες που είναι και αυτές οι λαμπάδες...
    Και οι πεταλουδίτσες που πετάνε στην σελίδα σου είναι τέλειες...
    Σε φιλώ γλυκά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρωτότυπες οι λαμπάδες σου, Marie. Όμορφες, πραγματικά μέσα στο πνεύμα της άνοιξης!! Τα χεράκια που θα τις κρατήσουν, θα καμαρώνουν γι' αυτές!!
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απλες κ ομορφες........γεια στα χερακια σου κ παλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφες και πολύ χαριτωμένες! Ειδικά αυτή με τον ήλιο τη λάτρεψα! Ωραίες και οι πεταλουδίτσες στο blog σου! Έφεραν την άνοιξη!
    Πολλά φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σε βρίσκω,Marie!Πολύ φινετσάτες οι λαμπάδες και θα συμφωνήσω με την προλαλήσασα για τις υπέροχες πεταλούδες που ρέουν στην οθόνη!!!
    Καλή σου μέρα με υγεία και δημιουργία!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφες, ειδικά αυτή με την πεταλούδα και τον ήλιο την λάτρεψα!! Φιλιά και καλές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ομορφες στην απλότητά τους! Καλό Πάσχα να'χεις, με υγεία, χαρά και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φανταστικές αλλά αυτή με τα τριαντάυλλα την λάτρεψα
    Φιλακια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πρώτα απ΄όλα καλώς σε ξαναβρίσκω!Οι πεταλούδες που πετούν υπέροχες (να μου πεις πως το κάνεις).Μετά η πρώτη μου σκέψη όταν είδα τις λαμπάδες, ήταν πως δεν υπήρχε καλύτερο όνομα να βάλεις στο blog σου meraki, γιατί όλα όσα φτιάχνεις είναι με αγάπη και μεράκι, γι΄αυτό και υπέροχα!Ασε που νομίζω, πως σε καμιά άλλη γλώσσα δεν υπάρχει η λέξη μεράκι (με όλα όσα, η λέξη αυτή περικλύει).Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. υπέροχες Μαριω!!! θα ξετρελαθούν οι παραλήπτες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...