13.8.13

Πίνακας με decoupage..


24 σχόλια:

  1. Υπέροχο και απίστευτο !!!! Φαίνεται
    σαν κεντημένο !!!!! Μπράβο !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν λέμε "έργο τέχνης", εννοούμε "ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ"!!!
    ;-)
    Φιλάκια, κούκλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υποκλίνομαι!!!!!!
    Μόνο decoupage δεν περίμενα να είναι!!!!!!!!!!!
    Μπράβο και πάλι μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια χαίρομαι πολύ που σας αρέσει! Σας ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Marie μου, είναι πολύ όμορφος ο πίνακάς σου!!! Είναι μιά ολόκληρη χαρτοπετσέτα???
    Καλό βράδυ και χρόνια πολλά για την εορτή σου!! Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ακριβώς, ολόκληρη! Θεώρησα ότι αυτό το σχέδιο έπρεπε να μπει όπως ακριβώς είναι. Από κοντά είναι πολύ ωραίος, η μαμά μου με το που τον είδε εντυπωσιάστηκε και αμέσως της τον χάρισα! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! Το ίδιο εύχομαι και για'σένα κι εσύ δε γιορτάζεις μεθαύριο? Πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφος και εξωτικός ο πίνακας Μαρία μου μπράβο!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα με τρελλάνεις..δεν είναι κέντημα αυτό;
    Καλή μου φίλη σου εύχομαι ολόψυχα Χρόνια Πολλά με υγεία και ευτυχία στο σπιτικό σου και την Ευλογία της Παναγίας πάντα κοντά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ ωραίος ο πινακας σου! Χρόνια σου Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Marie μου, σου εύχομαι ολόψυχα Χρόνια Πολλά
    Ευτυχισμένα και Δημιουργικά !!!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλεναδίτσα μου χρόνια σου πολλά να σε χαιρόμαστε και όλα όσα επιθυμείς να γίνουν πραγματικότητα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Marie μου λατρεμένη, πολύχρονη!!!
    Μια ζωή γεμάτη υγεία, κέφι και εμπνεύσεις, κούκλα μου!!! Και ασφαλώς, ό,τι άλλο λαχταράει η ψυχούλα σου!
    Φιλάκια αμέτρητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαιρούλα ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,να κάνεις πάντα ό,τι ποθεί η ψυχούλα σου!
    Φιλάκια πολλά και γιορτινά!
    Χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία χρόνια σου πολλά. Να είσαι γερή,να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να δημιουργείς πάντα. Πολλά φιλάκια. Δάφνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!!!
    ΤΟ ΚΑΔΡΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ, ΣΑΝ ΚΕΝΤΗΜΕΝΟ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά!! Πάντα γερή και ευτυχισμένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Μαρία μου... πάντα γερή και χαμογελαστή!!!!
    Ο πίνακας είναι πολύ ωραίος.... πώς τον έφτιαξες; Με ολόκληρη χαρτοπετσέτα;;;;; Είναι άψογος!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Φιλία μου ολόκληρη! Μου βγήκε το λάδι αλλά την κατάφερα! Σ'ευχαριστώ πολύ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Κορίτσια σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας, Χρόνια Πολλά σε όλο τον κόσμο! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ελατε να παραλαβετε το βραβειο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...