15.11.13

Λίγα Χριστουγεννιάτικα απ'τα παλιά...

25 σχόλια:

  1. Πολλή όμορφη η χριστουγεννιάτικη συλλογή σου Μαράκι γέμισε η οθόνη μου χρώματα και λάμψη!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορεί να είναι από τα παλιά , αλλά γεμάτα με όμορφες αναμνήσεις !!
    Καλό απόγευμα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα φιλη μου!
    οντως μυρισε χριστουγεννα η ατμοσφαιρα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μας εβαλες σε χριστουγεννιατικη διαθεση και γιορτινη ατμοσφαιρα!
    να σαι καλααα!καλο Σκ!σε φιλωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άσε μας κουκλίτσα μου, με τα γιορτινά σου!
    Έχουμε βαρεθεί να σου λέμε μπράβο, πια!
    Εντάξει: Είσαι τέλεια! Πρέπει να μας χτυπάς εκεί που πονάμε???
    Ωχουουουουουου!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, ομορφιά μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλή όμορφα τα χριστουγεννιατικα ....
    και τα κεριά τελεια !!!
    καλο ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ομορφιές είναι αυτές???Δεν ξέρεις ποιο να πρωτοθαυμάσεις!!!!Υπέροχα είναι όλα τους,αλλά τα κεριά κλέβουν την παράσταση...Φιλιά πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επειδή εγώ είμαι καινούρια και δεν ξέρω από τα παλιά... είναι όλα ένα κι ένα...
    Μας ετοιμάζεις για σούπερ χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΟΥ
    ΟΛΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ
    ΜΠΡΑΒΟ
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΕΝΤΥΣΕΣ ΧΡΙΣ/ΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ! ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙΣ! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ όμορφα Χριστουγεννιάτικα... λάτρεψα εκείνα τα καρουδάκια κανελένια γούρια.... πολύ όμορφα!!! άχ να είχα ένα...
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Μαράκι μου..γλύκα η ανάρτηση με το χριστουγεννιάτικο άρωμα απο τα παλιά..τα κεράκια τα δεντράκια το στεφανάκι και τα γούρια με την καρό κορδελίτσα και την κανελα(σωστά είδα?)όλα ονειρεμένα...μύρισαν Χριστούγεννα κι εδώ κι αυτό μ'αρέσει πολύ..ένα όμορφο Σαββατοκύριακο σου εύχομαι..άπειρα φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν ξέρω αν είναι από τα παλιά, εμένα πάντως μου αρέσουν πολύ!! Να μπαίνουμε σε χριστουγεννιάτικη διάθεση σιγά σιγά!Καλό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λατρεύωωωωωωωωωωωωωω τα κεριά σου! τόσο Χριστούγεννα γεμάτη η ανάρτησή σου τόσο μυρωδάτη, σχεδόν μυρίζω από δω .....αχ με τα γήινα χρώματα και το χρυσό να αγχώνει κάθε γήινο κάθε κέρινο και κάθε ιχνος μυυρωδικού που τόλμησε να φιλήσει τη δημιουργία σου.....αχ ! με εμπνέεις....κάθε που βλέπω μια κέρινη δημιουργία σου με πιάνει το ποιητικό μου... πολλά φιλάκια γλυκιά μου....είσαι υπέροχη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ολα ενα και ενα ....παλια καινούργια δεν έχει σημασια .. είναι γιορταστικά.. Χριστουγενιατικα. ομορφα..γεια στα χέραι σου.. Μαρακι....φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραία, και τόσο χαρούμενα για τα Χριστούγενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαρία μου υπέροχα όλα μα ξετρελάθηκα με τις κανέλες φιογκάκια, επιτρέπεις να φτιάξω τα ίδια για δωράκια; Εγώ έχω κάνει τα ..πάντα με κουκουνάρες και θα σου ζητήσω να μου στείλεις τη διεύθυνση σου για να σου στείλω κι εγώ καρτούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ,ΒΛΕΠΩ ΣΤΟΛΙΣΕΣ!!ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!
    ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ!!ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΤΗΣ ΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΕΣ!!!
    ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΓΟΥΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ,ΣΕ ΕΥΧΑΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΑΑΑΑ!!!
    ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΤΟ ΜΠΑΖΑΡ!!ΕΛΠΙΣΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ,ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΔΡΟΣΕΡΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!
    Α!!!ΞΕΧΑΣΑ,ΤΟ ΚΑΠΕΛΑΚΙ ΤΟΥ ΑΙ ΒΑΣΙΛΗ ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ!!!ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΚΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα
    Διάβασε την ανάρτηση και ενημερωσέ με
    http://maria-elena-jewellery.blogspot.gr/2013/11/blog-post_17.html
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολύ όμορφα όλα, μας βάζεις στο κλίμα με όλα αυτά!
    ξεχωρίζω ιδιαίτερα την τελευταία τετράδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα έχω θαυμάσει στο παρελθόν!!!!!!!!!! Περιμένουμε και νέα Χριστουγεννιάτικα ;) !!!!!!
    Εύχομαι να είσαι καλά και καλές δημιουργίες :)!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...