19.11.13

Χριστουγεννιάτικες κάρτες... και πάλι!

18 σχόλια:

  1. Καλημέρα φιλενάδα!!!!Πολύ όμορφες!!!!Ειδικά αυτή με τις καρδιές...αχ παντού καρδιές σήμερα ;) !!!!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!! Χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες και φυσικά ξεκινάμε με καρτούλες!!! Όλες είναι πολύ πολύ όμορφες!!! Καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα φιλενάδα βλέπω πήρες φόρα και δεν σε σταματάει τίποτα!!!!Μπράβο πανέμορφες καρτούλες!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή αρχή στα Χριστουγεννιάτικα σου, έγινα πολύ όμορφες οι καρτούλες σου!!
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Μαίρη μου.. πολύ όμορφες οι καρτούλες σου , ειδικά η πρώτη με τις καρδούλες.. καλή επιτυχία στο star and icicles
    το δελφινάκι θα πάρει το θάρρος πάλε να σου ζητήσει αν μπορεί να τις βάλει και αυτές στο διαγωνισμό του..συγνώμη Μαίρη μου , που σου ζητώ από μονη μου για δεύτερη φορά, αλλά και μου αρέσουν και ταιριάζουν και στο θέμα του διαγωνισμού μου
    αν δε θέλεις , κανένα πρόβλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άφησα σχόλιο Δελφινάκι μου!

      Διαγραφή
    2. καλησπέρα...μόλις διάβασα το σχόλιο σου...οκ τότε δε θα την βάλω αυτή την ανάρτηση, αφού ετοιμάζεις αύριο ειδικά για το διαγωνισμό μου πιο σωστό να βάλω αυτήν :) ευχαριστώ

      Διαγραφή
  6. Κορίτσια χαίρομαι πολύ που σας αρέσουν! ΄Εχω βάλει στόχο να φτιάξω 100 κάρτες φέτος οπότε έχετε να δείτε... πολλές ακόμα!!! {Να δούμε θα τα καταφέρω άραγε?} Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 100 κάρτες; μπράβο Μαίρη μου...θα περιμένω με χαρά να τις δω ... ευτυχώς που το είπες για να με σε ρωτώ συνέχεια και γίνω και κουραστική στο τέλος
      φιλούθκια

      Διαγραφή
  7. καλημερα κοπελιτσα μου!
    ειναι ειλικρινα πανεμορφες ολα!
    μπραβο κουκλαρα μου! μπραβο!
    ευχομαι να υλοποιησεις το στοχο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπραβο σου, είναι όλες υπέροχες!!! Καλή συνέχεια!!! Αααα επισκέφθηκα την Σπάρτη την Κυριακή να δω τον ανηψιο μου που είναι φανταράκι. Μου αρεσουν πολύ τα μερη σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπραβο Μαριε !!!! όμορφες η καρτέλες σου ...καλή επιτυχία !!!!!
    και να τα εκατοστησεις (της κάρτες) .
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαράκι μου ντρέπομαι να σου στείλω τη δική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχεις ανάγει την χριστουγεννιάτικη κάρτα σε έργο τέχνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Μαρία και πάλι !1
    Θαυμάσιες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...