6.11.13

Χριστουγεννιάτικες κάρτες για το Δελφινάκι μας!


*~ * ~ * ~ *~*

26 σχόλια:

  1. Πωπωπω!!! Τί έκανε το άτομο!!!
    Τ.Ε.Λ.Ε.Ι.Ε.Σ.!!!
    (Πόόόόσο υπέροχη η φωτογραφία του προφίλ σου!!!)
    Merie(!) Christmas!!! HO HO HO!
    Φιλάκια, κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. # ΧΟ ΧΟ ΧΟ ΧΟ # φιλενάδα μου γλυκιά! Φιλάκιααα!!!! # Χο Χο Χο #

      Διαγραφή
  2. μπράβο και του χρόνου....θα χαρεί το δελφινάκι!!!!
    φυσικά και να τις πάρει όλες χριστούγεννα και χαρές έρχονται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαίως έρχονται χαρές!!! Μην το ξεχνάμε κορίτσια! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Μαίρη μου , καταρχήν να σου πω μου αρέσει η φωτο του προφίλ σου με το σκουφάκι...ειναι πολύ όμορφες όλες οι κάρτες ,ευχαριστώ για το χρόνο που αφιέρωσες να κάνεις... θα τις πάρω όλες , γιατί ειναι πολύ όμορφες όλες
    παω να τις βάλω στην ανάρτηση και σου ευχομαι καλή επιτυχία
    επίσης πολύ όμορφο το χριστουγεννιάτικο μπλοκοσπιτάκι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφες οι κάρτες σου, και του χρόνου !!!!
    Και η γιορτινή φωτό σου επίσης ! Να είσαι καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια και μια οι καρτούλες σου!! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Μαράκι! Φαντάζομαι ότι μάλλον το μπέρδεψες το Δελφινάκι μας γιατί δεν θα ξέρει τι να διαλέξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες όλες οι κάρτες σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πωπω, μύρισαν κιόλας Χριστούγεννα! Τέλειες οι κάρτες και πολλές! Για να ετοιμάζομαι κι εγώ σιγά-σιγά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πάρα πολύ ωραίες!!! Μπράβο σου!!! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μύρισαν χριστούγεννα!...Marie οι κάρτες σου έγιναν πολύ όμορφες!
    Καλή επιτυχία σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλες οι κάρτες είναι υπέροχες και ξεχωριστές ! Τι ωραία που μπαίνουμε σιγά-σιγά σε χριστουγεννιάτικο κλίμα, μήπως και ξεφύγουμε για λίγο απ' όλα τα υπόλοιπα! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό και καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή επιτυχία,Marie μου!!!
    Με τέτοια παραγωγή-υπερπαραγωγή,δε θα μπορεί να διαλέξει το Δελφινάκι!!!
    Όλες υπέροχες!Γεια στα χεράκια σου!
    Και του χρόνου,κορίτσι μου!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα γλυκιά μου, κι εγώ κάνω τώρα κάρτες για τον ίδιο σκοπό ..ΟΜΩΣ..άντε τώρα εγώ να δείξω τις δικές μου μπροστά στο..κάλλος των δικών σου.Που να βρω να κρυφτώ καλέεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι τέλειες!!!
    Κι ότι το πρωί έλεγα πως είναι ώρα να πάμε να δούμε για Χριστουγεννιάτικες κάρτες... μετά τις δικές σου Marie μου άνοιξε η όρεξη, μήπως φέτος να φτιάχναμε καμιά με τα χεράκια μας :-) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ενταξει! ειναι πανεμορφες! πανεμορφες ομως!!! μπραβοοοοοο!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εξαιρετικές οι κάρτες σου φιλενάδα η μια καλύτερη από την άλλη!!!!Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα αλλά και τα σχέδια!!!Μύρισαν Χριστούγεννα!!!!
    Η χριστουγεννιάτικη διακόσμηση του μπλογκ υπέροχη μας ξεσηκώνεις να στολίσουμε και εμείς σιγά σιγά!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ήρθα και εγώ στο σπιτάκι σου ,,!!!! πολύ όμορφο το blog σου ..
    ήπια λίγο λικέρ ... έφαγα κι λίγο μαρμελάδα..δοκίμασα και γλυκό του κουταλιού ..και έβαλα μια κρεμά στο πρόσωπο μου ..τελεία ήταν η βόλτα στο blog σου.....Η κάρτες της άφησα στο τέλος ....είναι όμορφες ..!!!!!!καλή επιτυχία να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφες οι καρτούλες σου!!!! άντε να μπαίνουμε σιγά σιγά στο πνεύμα των γιορτών μήπως φτιάξει και η διάθεση μας!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ομορφες οι χριστουγεννιάτικες καρτούλες!! Και του χρόνου να'σαι καλά να ξαναφτιάξεις τόσες πολλές και τόσο ωραίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι υπέροχες! Ειδικά αυτες με την χιονονιφάδα μου αρεσαν πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...