28.12.13

Χειροποίητα γούρια για το 2014

23 σχόλια:

  1. τελεια ειναι φιλη μου!
    συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο!! Είναι πολύ όμορφα...Και του χρόνου Marie μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά!!!!!!

    。☆。*
    。*…。* 。
    …__██__.* ۞…
    …..( • • )…*/*…
    …─(░•░)─ …….
    ….(░ • ░)……..
    *♥*¤*♥*¤*♥*..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα τά γούρια σου Marie!!Καλότυχα!!Καλή χρονιά μέ υγεία καί αγάπη!!!Καλά νά περάσετε!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωωωωω!!! Καλλιτέχνη μου!!!
    Δεν έχω λόγια!!!
    (Κάνε και τίποτα άσκημο, έτσι... να 'χουμε να λέμε κι εμείς τα ατάλαντα...!!!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα είναι όλα τους Marie μου!!!Υγεία, τύχη και ευτυχία να σου φέρουν!!!
    Καλή Χρονιά να έχεις με την οικογένειά σου!!!
    Φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα αγαπητή μου Marie και χρόνια σου πολλά.
    Τις πιο όμορφες ευχές μου για τις άγιες μέρες.
    Με υγεία και ευτυχία ο καινούργιος χρόνος.
    Πάρα πολύ όμορφα όλα όσα έχεις φτιάξει.
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα όπως πάντα Καλή Χρονιά με υγεία και αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θαυμαστά όλα. !!
    Χρόνια Πολλά – Χρόνια καλά.
    Καλή και ευτυχισμένη Πρωτοχρονιά εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ετσι πολύ όμορφα και γλυκά όπως είναι τα γούρια σου Μαίρη μου , έτσι να ξεχυθούν οι λέξεις στο άπειρο για μια νέα εποχή καλής ζωής .
    Φιλάκια γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα τα γουράκια σου, Marie μου!!!!
    Καλή πρωτοχρονιά και ο νέος χρόνος να φέρει ό,τι καλύτερο στο σπιτικό σου!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά Marie μου!!!...
    Πολύ όμορφα τα γούρια σου!!!...εύχομαι να φέρουν τύχη σ`αυτούς που θα τ`αποκτήσουν!
    Καλή Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χρονιά πολλα Marie !!!! Πόλη όμορφα τα γούρια σου ..
    καλή Πρωτοχρονιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαράκι πολύ όμορφα τα γούρια σου μοιάζουν με μπισκοτάκια χα χα!!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΌΥ ΕΠΙΣΚΕΥΤΗΚΕΣ ΜΑΡΑΚΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ!
    ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ!


    ΛΙΑΚΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σ'ευχαριστώ Λιάκο! Πολλές ευχές κι από'μένα!

      Διαγραφή
  16. Μου άρεσαν πολύ όλα...μπράβο Μαίρη μου..καλή χρονιά με υγεία και αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφα όλα!!!
    Εύχομαι χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να'στε καλά φίλοι μου και να περνάτε όμορφα! Καλή πρωτοχρονιά! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά με υγεία πάνω απ’ όλα! Εύχομαι ο καινούριος χρόνος να σου φέρει ό,τι πραγματικά επιθυμείς και να είσαι πάντα δημιουργική και δραστήρια.
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή χρονιά με υγεία ,αγάπη ,ευτυχία και δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...