15.1.14

Καδράκι με ερωτευμένο ζευγαράκι για τον Άγ. Βαλεντίνο...

16 σχόλια:

  1. Ονειρεμένο το καδράκι σου φιλενάδα δεν έχω λόγια πανέμορφο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουάου!!!!Φύσηξε έρωτας στο καδράκι Μαράκι μου???το Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο μιλάμε!τα μανιταράκια με το πουλάκι κάτω αριστερά τι ομορφιά!!όλο μαζί δηλαδή!μαγικά τα χεράκια σου,ότι πιάσουν!!!!!!φιλάκια κοριτσάκι μου πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο το καδράκι σου! Μου αρέσει που το κοριτσάκι είναι ψηλότερο από το αγοράκι! Όπως ήμαστε όλα τα κορίτσια στο δημοτικό! Φίλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ ο έρωτας!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Πολύ όμορφο φιλενάδα!!!!!!!!!! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χμμ ανάρτηση για Valentine μου θυμίζει...Αχ αυτός ο έρωτας τι μας κάνει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πανέμορφο καδράκι . Μπράβο σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ωραιο, ξεκινησες για των ερωτευμενων βλεπω :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γλύκα το ερωτευμένο ζευγαράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο Marie μου!!!Ρομαντικό και γλυκο....Και για άλλη μία φορά καλοδουλεμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια!!!Μπράβο ου...
    Φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σκέτο γλυκά είναι !!!! πολύ όμορφο
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο το καδράκι σου Marie.
    Kαλές δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...