6.2.14

Κάρτες.. για να εκφράσεις την αγάπη σου.. ❤❤❤

   ~~~~•▬▬▬ ღೋƸ̵̡ӜƷღೋ▬▬▬•~~~~

22 σχόλια:

  1. To scrapbooking στα χεράκια σου... αποκτά άλλο νόημα!!!
    ;-)
    Πολλά φιλάκια συνοδευόμενα από καρδούλες (σαν αυτές που ξεπηδάνε από το ouse-cursor του blog!!!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφες γεμάτες από αγάπη. Μπράβο σου !!!!!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρα πολύ όμορφες!!!! Μπράβο σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες, μπράβο.
    Γεμάτες πραγματική αγάπη
    Καλό απογευματάκι σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφες,γεμάτες αγάπη και τρυφερότητα!
    Πολλά μπράβο!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ότι κάνεις με αγάπη δεν μπορεί παρά να εκπέμπει αγάπη. Το ίδιο και πανέμορφες καρτούλες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τέλειες... θα τις αγαπήσουν όλοι αυτές τις κάρτες... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένο μου Μαράκι,τα χρυσά σου τα χεράκια και το σούπερ μαγικό σου ταλεντάκι-ταλεντάρα ήθελα να πω-μας έφτιαξαν τις πιό μαγικές κάρτες που έχω δεί ποτέ μου!τα αρκουδάκια με τις καρδούλες τρέλα μεγάλη!!και η καρδούλα με την δαντελίτσα με ξετρέλανε που είναι παντού και σκορπίζει αγάπη!!η γλάστρα ένα αριστούργημα κι αυτή!!!μπράβο σου κουκλίτσα μου!είσαι θεά!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η μια καλύτερη από την άλλη αγαπημένη μου Μαρία. Για άλλη μια φορά έκανες εξαιρετική δουλειά!
    Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ειναι ολες πανεμορφες!
    μπραβοοοοοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφες και παιχνιδιάρικες οι κάρτες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφες οι κάρτες σου!! Ιδιαίτερα τα αρκουδάκια είναι η μεγάλη μου αδυναμία!!!
    Μπράβο σου!! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχες οι καρτούλες σου! Στο κλίμα της εποχής!Υπέροχες όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτή με τα λουλουδάκια μου αρέσει τρελά! (Χιιχι γιατί γράφω και βγαίνουνε καρδούλες στην οθόνη μου?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ αγαπησιάρικες οι καρτούλες σου Μαρία μου ότι πρέπει για να εκφράσουμε την αγάπη μας!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρομαντικά γοητευτικές και απίστευτα αγαπησιάρικες οι καρτες σου, Μαίρη !!
    Μπράβο σου!! Να'σαι καλα και να δημιουργείς !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...