3.4.14

Λαμπάδες για χαρούμενα παιδάκια..

27 σχόλια:

  1. Μα πώς να μην είναι χαρούμενα τα παιδάκια με τόσο όμορφες λαμπάδες?
    Χρώματα, σχέδια, υλικά, υφές!
    Είσαι πολύ άξια, Marie μου! Με ό,τι κι αν καταπιαστείς!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πανέμορφες είναι όλες!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και του χρόνου ........πολύ όμορφες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω πω τι όμορφες που είναι!!
    Τόσο χαρούμενες και τόσο "πασχαλινές"!!!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οοο ειναι τελειες!
    μπραβο φιλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ποση φαντασια !!! τα παιδακια θα τις λατρεψουν ! ειναι απλα υπεροχες ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα παιδάκια και όχι μόνο θα ενθουσιαστούν!!
    Και του χρόνου !!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παιχνιδιάρικες και ευρηματικές, να τις χαρουν όλα τα παιδάκια :)

    http://mononai.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο χαρούμενα θα γίνουν τα παιδιά μόλις τις δουν!! Είναι απίστευτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Από χαρούμενη καρδιά, χαρούμενες δημιουργίες!!!!!
    Και του χρόνου,κορίτσι μου!
    Να είσαι καλά και πάντα δημιουργική και φωτισμένη!
    Φιλιά και καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. love this eastern decoration even though i dont understand a word!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΥΛΙΚΑ ΑΠΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασιλική μου έτσι είναι! Πάντα βρίσκω όμορφα πραγματάκια σ'αυτό το μαγαζί και τα χρησιμοποιώ σε πολλά απ'αυτά που φτιάχνω, σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
    2. Όταν λες συναδελφικό τι εννοείς μήπως έχεις κι εσύ τέτοιο κατάστημα? Πες μου για να σ'επισκεφτώ!

      Διαγραφή
    3. ΕΧΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ...ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΜΑΚΡΙΑ .ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ-ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟ.ΑΝ ΟΜΩΣ ΒΡΕΘΕΙΣ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΜΟΥ ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ.ΦΙΛΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

      Διαγραφή
    4. Κι εγώ το ίδιο! Στα υπόψην λοιπόν!

      Διαγραφή
  13. Ευχαριστώ κορίτσια, χαίρομαι πολύ που σας αρέσουν, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απίστευτα όμορφες και ρομαντικές ειδικά η τελευταία λαμπάδα που είχα την τύχη να την δω από κοντά είναι πραγματικά υπέροχη.Η φωτογραφία νομίζω την αδικεί λίγο!!!Φιλάκια Μαράκι και πάντα να είσαι χαρούμενη και αισιόδοξη!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφες λαμπάδες ..μου άρεσαν πολυ ....
    κάλο Σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφες οι λάμπάδες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πάντα προσεκτική στη δουλειά σου!!!! μπράβο ! έκανες τα κεριά να αποκτήσουν μια αίγλη απίστευτη.....θες να τα βλέπεις και όλο να τα βλέπεις.....μπράβο Μαίρη μου....πολύ πολύ όμορφα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαράκι μου θαυμάσιες, χαρούμενες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. θέλω να είμαι παιδάκι.....πολύ ωραίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!!!!!! και δεν είναι μόνο για χαρούμενα παιδάκια αλλά για να χαίρονται και οι μεγάλοι!!!
    μπράβο βρε Μαίρη-Μαίρη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...