21.7.14

Ο στολισμός της βάπτισης του Γιαννάκη!

 



 
Γεια σας φίλοι μου! Εύχομαι να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!
Σήμερα θα σας δείξω φωτογραφίες από μια υπέροχη βάπτιση που έγινε σ'ένα πανέμορφο ορεινό χωριό, στον Κοσμά
Η φίλη μου Μάντω βάπτισε το γιο της  τον γλύκα, ο οποίος πλέον ονομάζεται Γιάννης!!! Εγώ ανέλαβα το στολισμό του κέντρου "Κέδρος", ο οποίος έγινε με πολλές δυσκολίες λόγω συνεχούς και έντονης βροχής!  Τελικά όμως όλα πήγαν καλά και όλοι πέρασαν πολύ πολύ όμορφα!!! Πάρτε μια ιδέα από το στολισμό με πολλά χειροποίητα πράγματα που ετοίμασα..

 
Δυστυχώς λόγω βροχής δεν τράβηξα πολλές φωτογραφίες από τη μοναδική θέα που διαθέτει  το Καφέ- εστιατόριο  "ΚΕΔΡΟΣ" στον Κοσμά. Αν ποτέ βρεθείτε στα όμορφα αυτά μέρη αξίζει να το επισκεφτείτε! (Βρίσκεται στο δεύτερο χλμ Κοσμά - Λεωνιδίου)
Αυτά προς το παρόν, τα ξαναλέμε σύντομα! 
Πολλά πολλά φιλιά ~✿~♥~ Σας ευχαριστώ που περνάτε!

15 σχόλια:

  1. Η βροχή πάντα χαλάει εκδηλώσεις σαν αυτήν αλλά ο καιρός είναι κάτι που δεν μπορείς να ελέγξεις! Από ότι βλέπω όμως όλα έγιναν όμορφα. Ο στολισμός σου φροντισμένος και χαρούμενος και μου άρεσαν πολύ τα χρώματα που έβαλες. Επίσης το μαγαζί είναι πολύ ωραίο.
    Πολλές ευχές στον μικρό Γιαννάκη, να είναι πάντα καλότυχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τους ζήσει!!!!Φιλενάδα μπράβο!!!!Πολύ όμορφα πράγματα σε ωραία χρώματα..και το δέντρο ευχών πρωτότυπο..και οι μπομπονιέρες και όλα μ'αρέσουν πολύ!!!Ο χώρος φαίνεται τέλειος!!!!!!!!!!!Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να ζήσει ο μικρός Γιαννάκης, να είναι γερός και καλότυχος!!!
    Διαλέξατε υπέροχο μέρος για την βάφτιση, ένα από τα πιο όμορφα ορεινά χωριά!!
    Αυτήν την στιγμή βρίσκομαι στο χωριουδάκι μου, που είναι λίγο πριν το Λεωνίδιο, και ο Κοσμάς είναι πάντα από τα αγαπημένα μας μέρη για να επισκεφτούμε.
    Αξίζει να το επισκεφτούν όλοι!
    Οσο για την βάφτιση, όλα προσεγμένα και καλόγουστα ήταν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ MARIE !!!!!ΤΕΛΕΙΟΣ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!
    ΝΑ ΤΟΥΣ ΖΗΣΕΙ Ο ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη η διακόσμηση κι άκρως χαρούμενη. Όπως ακριβώς αρμόζει σε μία βάπτιση!!! Να ζήσει ο μικρός :)
    Όσο για τον Κοσμά, από τα πιο όμορφα χωριά της Ελλάδας :)
    Την καλησπέρα μου & τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρώματα όμορφα στη βάπτιση του μικρού! Υπέροχα τα τεράστια πον-πον σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να ζήσει ο Γιαννάκης!!
    Η διακόσμηση πάρα πολύ όμορφη, μου άρεσε ιδιαίτερα το δέντρο των ευχών!!!
    Καλή βδομάδα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια στην μαμά και ο μικρός John. Φαίνεται σούπερ άνετα. Πολύ όμορφα διακοσμημένα. Πρέπει να ήταν υπέροχο πάρτι, ακόμα κι αν δεν υπήρχε βροχή.
    Αγαπητοί χαιρετισμούς, Tinne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι ωραια χαρουμενα χρωματα ειναι αυτα για το μικρο αγορακι!
    πανεμορφα ολα ΜΑρι μου.
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι ομορφα
    τι ωραια που ταίριαξες τα χρωματα
    μου αρεσαν οι βασιλικοι στα τραπεζια και το δεντρο ευχων !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλό καλοκαίρι χρυσοχέρα μου!!!!!(πόσο απέχει το σπιτάκι σου από την Σπάρτη και προς ποια κατεύθυνση????-μυστικό,χαχαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφος στολισμός με ωραίο συνδυασμό χρωμάτων!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...