1.9.14

Πινακάκια με το ελαφάκι Μπάμπι..

Φιλαράκια μου γεια σας και καλό μήνα!!!! 40 πινακάκια σε τρία διαφορετικά σχέδια, φτιάχτηκαν με πολλή αγάπη και ετοιμάστηκαν για να ταξιδέψουν προς Αθήνα!  Η καλή μου φίλη Μαρία που βαφτίζει την εγγονούλα της,  σκέφτηκε να δωθούν ως δώρο  στα παιδάκια που θα παρευρίσκονται, μαζί με την παιδική μπομπονιέρα! Οι αποχρώσεις είναι σε λιλά - κίτρινο όπως και η διακόσμηση της βάπτισης. Ελπίζω να τους αρέσουν και να στολίσουν όμορφα τα δωμάτιά τους! Γιατί δεν υπάρχει τίποτα ομορφότερο από τα παιδικά χαμόγελα! Μαρία μου να σας ζήσει η μικρούλα και να την καμαρώσετε και νυφούλα!

Να'στε όλοι και όλες καλά! Ο Σεπτέμβρης που μόλις μπήκε να'ναι πηγή χαράς, έμπνευσης και δημιουργικότητας για όλους μας! Φιλιά πολλά! ♥*•. ̧ ̧•* ̈*•. ̧ ̧. •* ̈*•.❤

18 σχόλια:

  1. Πολυ ομορφα!!!!!!!!!!!!!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφα!!!! Πάντα ευτυχισμένη η νεοφώτιστη!!! Καλό μήνα Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλεια είναι!! Σίγουρα θα αρέσει στα παιδάκια!! Να κάνω μια χαζή ερώτηση; αλήθεια το ελαφάκι το λένε Μπάμπη???? Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα!!! Ναι (αλλά με γιώτα και όχι με ήτα όπως το έχω γράψει, τρέχω να το διορθώσω επί τη ευκαιρία), φιλάκια Κωνσταντίνα μου, καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  4. πανέμορφα!!!!!!!
    Καλό μας μήνα με υγεία και αγάπη!
    Καλό ξημερωμα, φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ήρθα και εγώ!!!Ύστερα από ένα μήνα απουσίας μαζεύτηκα!
    Τέλεια είναι Μαρία μου!
    Καλό Μήνα και να έχουμε καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα τα καδράκια με τον Μπάμπι!!! Είμαι σίγουρη ότι θα αρέσουν πάρα πολύ!!!
    Καλό μήνα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μας μήνα με υγεία και αγάπη!Πολύ όμορφα τα καδράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ όμορφα έγιναν τα καδρακια !!! κάλο μηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαλό και δημιουργικό Μήνα Μαράκι μου!!!!!!!!!!!!Τα καδράκια είναι Υπέροχα!!!!!Οτι φτιάχνεις με τα χεράκια σου είναι αξιολάτρευτα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι υπέροχα είναι !!
    καλό απογευματάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη...